PracaGrupypl.praca.dyskusje › nietypowa prośba [trochę OT]

  • 1. Data: 2007-11-07 11:10:45
    Temat: nietypowa prośba [trochę OT]
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    szukam w sieci i nie mogę znaleźć nigdzie takiego zdjęcia, na którym
    jest zakurzony kościotrup pracujący przy kompie.
    Jeśli ktoś ma linka to proszę zapodać na tej grupie.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 2. Data: 2007-11-07 11:46:04
    Temat: Re: nietypowa prośba [trochę OT]
    Od: "WJ" <n...@n...pl>

    > Witam!
    > szukam w sieci i nie mogę znaleźć nigdzie takiego zdjęcia, na którym jest
    > zakurzony kościotrup pracujący przy kompie.
    > Jeśli ktoś ma linka to proszę zapodać na tej grupie.

    Nie szukaj w sieci tylko spójrz w lustro trollu.

  • 3. Data: 2007-11-07 12:15:58
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    http://images.google.com/images?q=skeleton+pc&ie=UTF
    -8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firef
    ox-a&um=1&sa=N&tab=wi

    Boa.