PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie wyplacenie premii

  • 41. Data: 2007-06-03 09:06:33
    Temat: Re: nie wyplacenie premii
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Aaa, i jeszcze zapomnialem zapytac ile wyszlo z tego dodania i odjecia ?
    Chyba nie jest to dla Ciebie wstyd napisac ?

  • 42. Data: 2007-06-03 09:16:59
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Aaa, i jeszcze zapomnialem zapytac ile wyszlo z tego dodania i odjecia ?
    > Chyba nie jest to dla Ciebie wstyd napisac ?

    Szczerze mówiąc nie pamiętam, ile wynosił wówczas czynsz. Wydaje mi się,
    że gdzieś 250-300 zł, czyli po wykonaniu wspomnianej przez Ciebie
    operacji zostawało 500-550 zł, ale tak mi się tylko wydaje i mogę się mylić.

    Uważam jednak, że taka kwota jest w sam raz, aby przeżyć i mieć siłę do
    wytężonej pracy, która... pisałem już o tym.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 43. Data: 2007-06-03 11:50:22
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Any User <t...@t...pl> wrote in news:f3u0ub$4p4$1@opal.icpnet.pl:

> [...]
    >
    > Uważam jednak, że taka kwota jest w sam raz, aby przeżyć i mieć siłę
    > do wytężonej pracy, która... pisałem już o tym.

    no pewnie; a kran z woda sie nie psuje i za hydraulika placic nie trzeba;
    zarowki sie w domu tez nie przepalaja, podobnie jak ciuchy, buty, etc. -
    nic z tych przedmiotow sie nie niszczy; remontow chaty tez sie nie robi;

    adas;

  • 44. Data: 2007-06-03 11:52:02
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > zarowki sie w domu tez nie przepalaja, podobnie jak ciuchy, buty, etc. -
    > nic z tych przedmiotow sie nie niszczy; remontow chaty tez sie nie robi;

    I to są właśnie czynniki motywacyjne. Wiesz, że na dłuższą metę kasy
    masz zbyt mało, więc się bardziej starasz, aby więcej zarobić.

  • 45. Data: 2007-06-03 14:33:41
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > Szczerze mówiąc nie pamiętam, ile wynosił wówczas czynsz. Wydaje mi się,
    > że gdzieś 250-300 zł, czyli po wykonaniu wspomnianej przez Ciebie operacji
    > zostawało 500-550 zł, ale tak mi się tylko wydaje i mogę się mylić.

    Czynsz to jedno a tzw. "odstepne" lub rata kredytu jesli kupiles swoje ?
    Nie wiem jak Poznan ale jesli chodzi o Krakow to 550 zl to troche zbyt malo
    na wynajem.

  • 46. Data: 2007-06-03 14:36:52
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Czynsz to jedno a tzw. "odstepne" lub rata kredytu jesli kupiles swoje ?
    > Nie wiem jak Poznan ale jesli chodzi o Krakow to 550 zl to troche zbyt malo
    > na wynajem.

    Może niewyraźnie napisałem, ale mieszkałem z rodzicami. I nie w
    Poznaniu, ale w małym mieście z dużym bezrobociem, gdzie mieszkania są
    tanie.

  • 47. Data: 2007-06-03 14:54:15
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Napisales bardzo wyraznie. Mnie chodzi o to, ze nie wszyscy maja mozliwosc
    mieszkania z rodzicami i musza ponosic pelne koszty wynajmu/kupna.

  • 48. Data: 2007-06-03 14:59:08
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Napisales bardzo wyraznie. Mnie chodzi o to, ze nie wszyscy maja mozliwosc
    > mieszkania z rodzicami i musza ponosic pelne koszty wynajmu/kupna.

    -> czynnik motywujący

  • 49. Data: 2007-06-03 15:26:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Any User napisał(a):
    > -> czynnik motywujący
    Ale do Ciebie nie trafia, ze jesli ktos nie ma mozliwosci mieszkania z
    rodzicami i komfortu wydawania kasy tylko na wlasne przyjemnosci to
    czynnika motywujacego nie wlozy do garnka?
    --
    badzio

  • 50. Data: 2007-06-03 16:24:41
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > -> czynnik motywujący

    Poniekad masz racje. Mam nawet kolege ktory byl w takiej sytuacji. branza
    IT, firma z 100% "kapitalu" polskiego. Zarabial niewiele az do czasu kiedy
    nawiazal kontakt z firma zagraniczna i wyjechal - jak twierdzi na stale.
    Pracuje w tym zawodzie nadal, zarabia super pieniadze, kilka osob z tej
    firmy wyjechalo rowniez. Efekt jest taki, ze wlasciciel jest bliski
    zawieszenia lub rozwiazania dzialalnosci gosp. Na pytanie o powrot, kolega
    odpowiada niezmiennie taka samo podajac sume ktora w tym kraju nie jest
    jeszcze obecna w firmach ze 100% "kapitalem" polskim. Wniosek, przesada
    aplikowaniu czynnikow motywujacych moze prowadzic do katastrofy
    aplikujacego. I dotyczy to coraz wiekszej ilosci zawodow i branz.