-
1. Data: 2003-11-29 13:25:10
Temat: nastawienie na klienta ???
Od: "marek" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
cecha wymagana u osób kandydujących np. na stanowisko przedstawiciela
handlowego. Ale co to znaczy ???
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-11-29 13:49:15
Temat: Re: nastawienie na klienta ???
Od: "Kamil" <b...@g...pl>
To znaczy byc przeciwienstwem pani w okienku na poczcie :) :)
A jesli dopiero konczysz studia, to zapewne trafi do ciebie inna metafora:
robic dokladnie odwrotnie w kontaktach z ludzmi niz Pani z dziekanatu :)
Użytkownik "marek" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:bqa6nl$49g$1@inews.gazeta.pl...
> cecha wymagana u osób kandydujących np. na stanowisko przedstawiciela
> handlowego. Ale co to znaczy ???
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-12-01 09:38:58
Temat: Re: nastawienie na klienta ???
Od: Gilbert <g...@o...pl>
marek napisał(a):
> cecha wymagana u osób kandydujących np. na stanowisko przedstawiciela
> handlowego. Ale co to znaczy ???
Definicyjnie to umiejętność rozpoznawania i zaspokajania potrzeb
klienta. Najważniejszy w tej kompetencji jest właściwie komponent
interpersonalny - umiejętności komunikacyjne, empatia, otwartość, tzw.
inteligencja emocjonalna. Ważna też jest inicjatywa, swego rodzaju
aktywność komunikacyjna, umiejętność perswazji etc. Generalnie chodzi o
to, żeby potrafić rozmawiać z każdym, wzbudzać zaufanie i
zainteresowanie (nie tylko "produktem", ale i swoją osobą) oraz umieć
nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami.
--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________
;; // `--; Quod scripsi, scripsi.
;\ |