PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagroda jubileuszowa

  • 1. Data: 2005-05-27 06:11:52
    Temat: nagroda jubileuszowa
    Od: "sergit" <s...@p...fm>

    Witam
    Mam pytanie: od ilu lat pracy dostaje się nagrodę jubileuszową??
    W lipcu minie mi 10 lat w pracy a zwolnić się chc gdyż wyjeżdzam do Szwecji
    (lepsiejsza praca :)).
    czy dostaje się tzw. dziesięciolecie,czy próg ten jest wyższy??

  • 2. Data: 2005-05-27 07:20:54
    Temat: Re: nagroda jubileuszowa
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2005 08:11:52 +0200, sergit <s...@p...fm> napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie: od ilu lat pracy dostaje si? nagrod? jubileuszow???
    > W lipcu minie mi 10 lat w pracy a zwolni? si? chc gdy? wyje?dzam do
    > Szwecji
    > (lepsiejsza praca :)).
    > czy dostaje si? tzw. dziesi?ciolecie,czy próg ten jest wy?szy??

    Sadze, ze nie jest to obligatoryjne - musisz sprawdzic co o tym pisze
    zakladowy regulamin wynagradzania.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-05-27 08:49:01
    Temat: OT Re: nagroda jubileuszowa
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    sergit:

    > Mam pytanie: od ilu lat pracy dostaje się nagrodę jubileuszową??
    > W lipcu minie mi 10 lat w pracy a zwolnić się chc gdyż wyjeżdzam do Szwecji
    > (lepsiejsza praca :)).

    w obszarze medycyny? :-)

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]

  • 4. Data: 2005-05-27 09:02:29
    Temat: Re: OT Re: nagroda jubileuszowa
    Od: "sergit" <s...@p...fm>

    Dokładnie :))

  • 5. Data: 2005-05-28 17:15:51
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    sergit:

    > Dokładnie :))

    No to powodzenia. Jakbyś miał jakieś pytania, to mail do odszyfrowania.
    Powodzenia w przeprowadzce :-).

  • 6. Data: 2005-05-28 17:16:55
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    sergit:

    > Dokładnie :))
    No to powodzenia w całym procesie i przeprowadzce. Jakbyś(cie) chcieli
    pogadać/popytać, to mail do odszyfrowania ;-).

  • 7. Data: 2005-05-30 10:30:10
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > czy dostaje się tzw. dziesięciolecie,czy próg ten jest wyższy??
    >
    > moj mąż dostaje taką nagrodę w tym roku po 5 latach pracy, po 10 napewno Ci
    się taka należy.

  • 8. Data: 2005-05-30 11:03:04
    Od: "JK" <j...@i...pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości

    > się taka należy.

    Nic "na pewno" się Ci nie należy. Są to wewnętrzne przepisy zakładu, czasem
    nie płacą wcale, czasem (jak u nas) od 20 lat a czasem od 5-ciu itd. Wersji
    tyle ile zakładów.
    Pozdrawiam.