PracaGrupypl.praca.dyskusje › na czym polega istota przedplaty?

  • 1. Data: 2004-11-14 11:17:14
    Temat: na czym polega istota przedplaty?
    Od: "someone" <d...@s...uk>

    czy moze mi ktos napisac, na czym polega przedplata?
    A takze, jak ja ugryzc odnosnie ksiegowania?

  • 2. Data: 2004-11-14 11:52:02
    Temat: Re: na czym polega istota przedplaty?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 14 Nov 2004 12:17:14 +0100, "someone" <d...@s...uk>
    zakodował:

    >czy moze mi ktos napisac, na czym polega przedplata?

    W kontekście prawa pracy? Chodzi o wynagrodzenie?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-11-14 12:04:25
    Od: "someone" <p...@r...uk>

    firma otrzymuje wplate/y z opisem "przedplata"