PracaGrupypl.praca.dyskusje › motorola

  • 1. Data: 2005-11-26 00:04:58
    Temat: motorola
    Od: "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl>

    Otrzymałem zaproszenie od Motoroli w Krakowie do wzięcia udzialu w "panelu
    technicznym" - jako kolejny etap procesu rekrutacji. Czy ktos brał udział w
    takim panelu ? Czego się mozna spodziewać ?

  • 2. Data: 2005-11-26 07:01:11
    Temat: Re: motorola
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jan Marcinkiewicz wrote:
    > Otrzymałem zaproszenie od Motoroli w Krakowie do wzięcia udzialu w
    > "panelu technicznym" - jako kolejny etap procesu rekrutacji. Czy ktos
    > brał udział w takim panelu ? Czego się mozna spodziewać ?

    Tak brał udział. Na drugie pytanie jest odpowiedź w archiwum.
    I nie licz, że Ci ktoś poda szczegółowe pytania i odpowiedzi
    na nie. Dodam, że będziesz rozmawiał z dwójką inżynierów i
    dyskutował na temat zadań praktycznych w języku C/C++. Na
    koniec będziesz poproszony o napisanie dwu prostych
    programików.
    W sumie też nie napisałeś o jakie stanowisko
    chodzi, a ja przyjąłem od razu, że o programistę :)

  • 3. Data: 2005-11-26 10:29:04
    Od: Marcin Kowalski <m...@p...pl>

    On Sat, 26 Nov 2005 08:01:11 +0100, "tukan" <t...@...onet.pl> wrote:

    >Dodam, że będziesz rozmawiał z dwójką inżynierów i
    >dyskutował na temat zadań praktycznych w języku C/C++. Na
    >koniec będziesz poproszony o napisanie dwu prostych
    >programików.

    Ja dodam od siebie, że rekruterów jest sporo i rekrutacja zależy od
    indywidualnych pomysłów. Ale faktycznie, z tego co wiem, zazwyczaj
    jest chyba podobnie.

  • 4. Data: 2005-11-26 14:24:25
    Od: "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl>

    tukan <t...@...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > programików.
    > W sumie też nie napisałeś o jakie stanowisko
    > chodzi, a ja przyjąłem od razu, że o programistę :)

    Dzięki za informacje, akurat na programowaniu w C++ to zęby zjadłem. Mam tylko
    pytanie czy wynik podają od razu, czy po jakims czasie przychodzi informacja,
    że gra pan dalej.

  • 5. Data: 2005-11-26 15:36:20
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jan Marcinkiewicz wrote:
    > Mam tylko pytanie czy wynik podają od razu, czy po jakims czasie
    > przychodzi informacja, że gra pan dalej.

    W ciągu dwu tygodni powinieneś dostać wynik na e-mail,
    a jeśli nie to możesz zawsze zadzwonić. W Motoroli
    akurat tych co nie przeszli dalej i przeszli traktują
    równo i nie ma problemów z podawaniem wyniku rekrutacji.

  • 6. Data: 2005-11-26 21:20:29
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dm9r6p$gj6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tylko
    > pytanie czy wynik podają od razu, czy po jakims czasie przychodzi

    Ja dostalem w ciagu godziny email z informacja ze jestem dla nich za dobry i
    ze mnie nie chca.
    :/

  • 7. Data: 2005-11-26 21:30:36
    Od: "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl>

    Plissken <p...@p...wytnij.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:dm9r6p$gj6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja dostalem w ciagu godziny email z informacja ze jestem dla nich za dobry i

    Sugerujesz, żeby jedno zadanie rozwiązać dobrze, a drugie źle ?

  • 8. Data: 2005-11-27 11:02:17
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dmak5s$2hn$1@inews.gazeta.pl...
    > Sugerujesz, żeby jedno zadanie rozwiązać dobrze, a drugie źle ?

    raczej z oba poprawnie ale z ograniczoną finezja
    nie wezmą super orła bo bedzie on sfrustrowany zadaniami i zechce odejsc

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 9. Data: 2005-11-27 11:44:26
    Od: Marcin Kowalski <m...@p...pl>

    On Sun, 27 Nov 2005 12:02:17 +0100, "Piotr Żebrowski"

    >Użytkownik "Jan Marcinkiewicz" <j...@g...pl> napisał w

    >raczej z oba poprawnie ale z ograniczoną finezja
    >nie wezmą super orła bo bedzie on sfrustrowany zadaniami i zechce odejsc

    Czekaj, to żart, czy przypuszczenia, bo nie łapię?

  • 10. Data: 2005-11-27 12:38:19
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Jan Marcinkiewicz wrote:
    > Sugerujesz, żeby jedno zadanie rozwiązać dobrze, a drugie źle ?

    IMHO nie wiem co tam Plissken miał na myśli, ale może nie
    doczytał tego e-maila zbyt wnikliwie ? Trochę nie chce mi
    się wierzyć żeby nie chcieli dobrego gościa, bo właśnie
    takich szukają. Moim zdaniem wysyłają e-maile z grzeczną
    odmową, utrzymane w tonacji niezbyt pesymistycznej typu:
    "Dziękujemy za rekrutację, ale niestety na razie nie
    możemy Pana zatrudnić na stanowisko, które odpowiadałoby
    Pana umiejętnościom. Proszę aplikować ponownie po
    uzupełnieniu wiedzy technicznej/czy jakiejś innej".

    Teraz bardziej do autora wątku: chcesz sobie strzelić
    samobója, nie rozwiązując jednego z zadań ? W takim
    przypadku się w pełni zgadzam.