PracaGrupypl.praca.dyskusje › mały szczegól w CV

  • 11. Data: 2007-10-09 13:14:20
    Temat: Re: mały szczegól w CV
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Oct 9, 2:14 pm, "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> wrote:

    > Moze sie myle ale tu bym sie klocila. jezeli otrzymal absolutorium to ma
    > wyksztalcenie wyzsze, nie ma prawa do tytulu magistra.
    > Poprawcie jezeli zyje w bledzie ;-)))

    Popraw mnie jesli sie myle, ale od ladnych paru lat aby uzyskac
    absolutorium, trzeba miec prace mgr pozytywnie oceniona i wyznaczony
    termin egzaminu magisterskiego.
    Przynajmniej na UW taki jest warunek zaliczenia piatego roku studiów.

  • 12. Data: 2007-10-11 19:32:32
    Od: "Mr. K." <w...@g...pl>

    andriej napisał(a):
    > witam
    >
    > mam pytanko
    > jak najlepiej ująć w CV, że człowiek już skończył studia na danym kierunku,
    > ale jeszcze pozostała kwestia obrony dyplomu?

    Ja tak mam, w CV wpisuje ze skonczylem studia, i przygotowywuje prace
    dypromowa na temat ble ble, planowany termin zlozenia pracy ble ble
    po angielsku pisze normalnie tak jakbym te studia konczyl a potem
    dopisuje:
    ,graduation, estimated time of finish: ble ble

    I najlepiej wpisz date tak nie dalasza niz 2 miesiace. Po co pracodawca
    ma sobie pomyslec ze zamiast poswiecac sie pracy bedziesz konczyc dyplom.

    aha prace dostalem :) ale dla mnie ten niedkonczony kierunek to drugi
    fakultet