PracaGrupypl.praca.dyskusje › lubelskie

  • 1. Data: 2005-04-13 21:31:05
    Temat: lubelskie
    Od: "Woytek" <b...@e...lublin.pl>

    witam

    mam pyt bo ostatnio spieram sie mocno z niektorymi mieszkancami lublina o to
    iz w naszy miescie potrzeba tylko sprzedawcow door to door, przedstawicieli
    handlowych z wlasnym autem lub tele marekterow, czy ktos moze mnie przekonac
    ze jest inaczej?? w lubelskiem, dodam iz urzad pracy mi nie pomogl,
    ogloszenia w gazetach i necie dot. lublina takze, wszedzie PH

  • 2. Data: 2005-04-14 06:48:57
    Temat: Re: lubelskie
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Wed, 13 Apr 2005 23:31:05 +0200, "Woytek" <b...@e...lublin.pl>
    wrote:
> [...]
    >handlowych z wlasnym autem lub tele marekterow, czy ktos moze mnie przekonac
    Jest tak jak mówisz. W Lublinie jak w każdym mieście są firmy państwowe,
    budżetówka i prywaciarze. U prywaciarza zatrudnienie znajduje tylko
    rodzina i znajomi; w państwowych i budżetówce tylko rodzina.
    > w lubelskiem, dodam iz urzad pracy mi nie pomogl,
    A co byś się spodziwał. W Urzędzie Pracy tzw. "pracy" nie ma i nie będzie
    - to taka fikcyjna instytucja powołana to tego, aby kilka znajomych miało
    prace.
    >ogloszenia w gazetach i necie dot. lublina takze, wszedzie PH
    Niestety trzeba się z tym pogodzić. Niedługo wszyscy będziemy pracować
    jako PH, no chyba, że mamy kolosalne znajomość.
    Nawet studia i doktorat nie gwarantują, że ktoś do Ciebie będzie
    przychylnie nastawiony jeśli szukasz pracy. Podkreślam jeszcze raz - ważne
    jest nazwisko i znajomości.
    Mam tylko nadzieję, że piękne hipermarkety, których w Lublinie jest za
    dużo nie będą przyjmować do pracy na kasie absolwentów Politechniki
    Lubelskiej, UMCS, KUL, Akademi Rolniczej. Przecież tam, o ile wiadomo
    kadra kierownicza doktoratów lub habilitacji nie posiada.

    PS. Pozdrawiam i trzymam kciuki, abyś znalazł pracę.
    --
    Magister, ale prawie doktor.

  • 3. Data: 2005-04-14 07:25:04
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > przedstawicieli handlowych
    > czy ktos moze mnie przekonac ze jest inaczej??

    Nie. Tylko wyjaśnię.
    1. Piekarnia - 10 pracowników ( 8 + 2ph )
    2. Hurtownia - 10 pracowników ( 3 + 7ph )
    3. Zakład produkcyjny - 10 pracowników (9 + 1ph )
    4. Firma handlowa - 10 pracowników ( 2 + 8 ph )
    5. Firma IT - 10 pracowników ( 8 + 2ph )
    Razem poszukują 30 pracowników w 5 branżach, czyli średnio i w
    uproszczeniu 6 stanowisk jakich poszukujesz ze swoją wiedzą oraz jest
    praca dla 20 ph. 6 do 20. Oto dlaczego wszędzie widzisz takie
    ogłoszenia. W Polsce jest wiele szkół szkolących tych sześciu i nie ma
    szkolących tych 20. A każdy zakład MUSI sprzedać swoją produkcję lub
    usługi. Czasy PRLowskiego rozdziału z urzędu już nie wrócą.
    I to cała filozofia.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 4. Data: 2005-04-14 07:58:37
    Od: "Woytek" <b...@e...lublin.pl>

    panowie dziekuje za utwierdzenie mnie w mojej opinii, poprostu chcialem sie
    upewnic czy ja zyje na innej planecie, pozdrawiam