PracaGrupypl.praca.dyskusje › losowanie ZUS (OFE)

  • 1. Data: 2004-01-07 14:25:01
    Temat: losowanie ZUS (OFE)
    Od: w...@p...onet.pl

    Jeśli jest ktoś zainteresowany przystąpieniem do OFE jeszcze PRZED losowaniem
    ZUS, zapraszam na mail w...@p...onet.pl lub stronę
    http://www.epolisa.republika.pl/2filar.htm
    Na stronie dostępny jest formularz przystapienia onlione do OFE ING NN- w
    związku z licznymi pytaniami informuję, że wypełnienie tej deklaracji do końca
    tego tygodnia pozwala na wybranie funduszu przed wylosowaniem

    Pozdrawiam
    W. Zaleska

  • 2. Data: 2004-01-07 16:26:03
    Temat: Re: losowanie ZUS (OFE)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Znalazłeś swoją pierwszą pracę i zastanawiasz się nad wyborem funduszu
    emerytalnego? Nie chcesz, żeby ZUS dokonał za Ciebie wyboru? A może jesteś
    niezadowolony z wyników funduszu, do którego należysz teraz? Jeśli tak jest,
    skorzystaj z wyszukiwarki funduszy emerytalnych, która pomoże Ci dokonać
    najlepszego wyboru! Wystarczy, że określisz najważniejsze cechy jakie musi
    spełniać szukany fundusz, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty
    towarzystw emerytalnych.
    http://www.bankier.pl/goto/mailing040107/art1.html

  • 3. Data: 2004-01-07 16:33:13
    Od: ">>br0dalus<<" <b...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:bthc1m$kch$2@news.onet.pl...
> [...]
    > najlepszego wyboru! Wystarczy, że określisz najważniejsze cechy jakie musi
    > spełniać szukany fundusz, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty

    pogorszyło się Wam??

    pzdr

  • 4. Data: 2004-01-07 22:29:26
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > najlepszego wyboru! Wystarczy, że określisz najważniejsze cechy jakie musi
    > spełniać szukany fundusz, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty

    Spamujesz na stare lata? Wkrótce ćwiartka, opamiętaj się.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    http://www.fuj.pl/ -- ranking najgorszych polskich stron WWW

  • 5. Data: 2004-01-07 22:47:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote:
    > Spamujesz na stare lata? Wkrótce ćwiartka, opamiętaj się.

    Psuje spamerowi jego dzielo ;)
    Bo oszukuje

  • 6. Data: 2004-01-08 07:18:24
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    > Psuje spamerowi jego dzielo ;)
    > Bo oszukuje

    a tak konkretnie na czym polega to oszustwo?

    co do 'spamowania' polemizowac nie bede bo kwalifikacja okreslonych tresci do
    spamu jest wyjatkowo plynna... jak z polityka- 2 Polakow 3 rozne zdania. Po
    prostu otrzymuje duza ilosc zapytan, wiec chce niektorym oszczedzic czas
    poswiecany na wysylanie maili, szukanie czy pytania.
    Wiesia www.epolisa.republika.pl

  • 7. Data: 2004-01-08 08:14:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wiesia <w...@p...onet.pl> wrote:
    > a tak konkretnie na czym polega to oszustwo?

    Tresc maila sugeruje ze przystapienie do OFE wiaze sie z koniecznym
    losowaniem, a Pani oferta jest idealnym rozwiazaniem, zeby losowania
    uniknac.
    Szkoda tylko, ze trudno byloby w odpowiedziach liczyc na bezstronnosc, skoro
    reprezentuje Pani jeden fundusz.

    Ja podeslalem link do wyszukiwarki - kazdy bedzie mogl sobie sprawdzic...

  • 8. Data: 2004-01-08 09:51:55
    Od: w...@p...onet.pl

    > Tresc maila sugeruje ze przystapienie do OFE wiaze sie z koniecznym
    > losowaniem, a Pani oferta jest idealnym rozwiazaniem, zeby losowania
    > uniknac.
    osobiscie sugeruje na przyszlosc wazyc slowa. 'oszustwo' jest ciezkim zarzutem.
    o oszustwie mozna mowic np. w przypadku takich 5 agentow
    http://info.onet.pl/847150,10,item.html
    Nie wiem, gdzie Pan sie dopatrzyl 'przystapienie do ofe wiaze sie z koniecznym
    losowaniem'? Chyba wrecz odwrotnie? Staralam sie, aby nie wypisywac elaboratu
    zajmujacego ilesdziesiat linijek, pisac zwiezle i konkretnie. I - owszem,
    podtrzymuje- moja oferta JEST idealnym rozwiazaniem zeby losowania uniknac.
    Oraz- jesli ktos podjal w roku 2003 jakakolwiek prace (pierwsza) i zostala
    za niego oplacona pierwsza skladka emerytalna- to zgadza sie, jesli nie
    przystapi sam do funduszu WIAZE sie to z koniecznym losowaniem!

    > Szkoda tylko, ze trudno byloby w odpowiedziach liczyc na bezstronnosc, skoro
    > reprezentuje Pani jeden fundusz.
    oczywiscie. jednak zaznaczylam to wyraznie ze deklaracja przystapienia dotyczy
    ofe ing nn. czy to takie straszne przewinienie? Gdybym mogla, z checia
    oferowalabym przystapienie do wszystkich funduszy, niemniej jest to po prostu
    niemozliwe (wymogi ustawy do agenta II filaru, okreslone w licencji KNUIFE).
    Jak znajdzie Pan taka mozliwosc prosze dac mi znac.
    Niemniej, na ile to mozliwe, staram sie byc obiektywna. To, ze uwazam ten
    fundusz za najlepszy lub jeden z najlepszych, opiera sie nie na tym, ze mi
    placa, a na konkretnych i obiektywnych danych.

    > Ja podeslalem link do wyszukiwarki - kazdy bedzie mogl sobie sprawdzic...
    Kwestia wyboru funduszu to inna bajka. Ja pisalam o terminie losowania
    zblizajacym sie wielkimi krokami i mozliwosc przystapienia przy pomocy
    internetu, ktore nie wszystkie ofe oferuja. Poza tym staram sie czas obiegu
    dokumentow skrocic, jak to tylko mozliwe- w tej chwili sposrod wszystkich ofert
    przystapienia przez internet moja jest najszybsza (sprawdzone, to tez nie sa
    informacje wyssane z palca). Sporo moich klientow mieszka w niewielkich
    miejscowosciach, i umowienie sie z agentem oraz ustalenie odpowiadajacego obu
    czasu i miejsca jest dla nich sprawa nawet tygodnia...

    Pzdr
    W. Zaleska
    www.epolisa.republika.pl

  • 9. Data: 2004-01-08 12:13:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> wrote:
    > osobiscie sugeruje na przyszlosc wazyc slowa. 'oszustwo' jest ciezkim
    > zarzutem. o oszustwie mozna mowic np. w przypadku takich 5 agentow
    > http://info.onet.pl/847150,10,item.html

    Ja pisalem o oszukiwaniu co IMO =/= oszustwu a raczej wprowadzaniu w blad
    swoja reklama (ktora nie powinna na tej grupie miec miejsca)

    > Nie wiem, gdzie Pan sie dopatrzyl 'przystapienie do ofe wiaze sie z
    > koniecznym losowaniem'? Chyba wrecz odwrotnie?

    Z uzytego przez Pania sformulowania. "Jeśli jest ktoś zainteresowany
    przystąpieniem do OFE jeszcze PRZED losowaniem ZUS, zapraszam na mail lub
    strone"

    Z pewnoscia kazdy jest zainteresowany zeby podjac wlasciwa decyzje, a nie
    czekac na slepy los, ktory rzuci nas np do OFE KB.. ;) Jednak - duzego
    wyboru nie bedzie mial - dlaczego - juz pisalem.

> [...]
    > konkretnie. I - owszem, podtrzymuje- moja oferta JEST idealnym
    > rozwiazaniem zeby losowania uniknac. Oraz- jesli ktos podjal w roku

    Jest - ale to jest reklama, ktora probuje sie ukryc pod piorkami
    bezstronnego wyboru.
    Taki sam sens bylby, gdyby napisala Pani -> ne czekaj az ZUS wylosuje za
    ciebie - przystap do OFE ktory reprezentuje i ktorego jestem agentem.

    > oczywiscie. jednak zaznaczylam to wyraznie ze deklaracja
    > przystapienia dotyczy ofe ing nn. czy to takie straszne przewinienie?

    Tak - bo wtedy to jest reklama, ktora nie powinna miec tu miejsca

> [...]
    > funduszy, niemniej jest to po prostu niemozliwe (wymogi ustawy do
    > agenta II filaru, okreslone w licencji KNUIFE). Jak znajdzie Pan taka

    Dalem - kazduy sobie sam wyszukuje i kontaktuje sie z interesujacym go OFE

    > Niemniej, na ile to mozliwe, staram sie byc obiektywna. To, ze uwazam
    > ten fundusz za najlepszy lub jeden z najlepszych, opiera sie nie na
    > tym, ze mi placa, a na konkretnych i obiektywnych danych.

    BTW: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04010
    8/index.html

> [...]
    > wszystkich ofert przystapienia przez internet moja jest najszybsza
    > (sprawdzone, to tez nie sa informacje wyssane z palca).

    A czym rozni sie Pani oferta od np tej? :
    http://www.ing.pl/u235/navi/54793

    Pani post (ten, jak rowniez na pl.biznes) byl zwykla reklama swoich uslug.
    Ani jedna ani druga grupa nie sluzy do tego (czy raczej nie powinna sluzyc).

  • 10. Data: 2004-01-08 14:23:08
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > związku z licznymi pytaniami informuję, że wypełnienie tej deklaracji do końca
    > tego tygodnia pozwala na wybranie funduszu przed wylosowaniem

    Bzdura, do 10.01 trzeba być członkiem funduszu a nie tylko wypełnić formularz.
    Jak już spamujesz to chociaż pisz prawdę.

    pzdr
    konlin