PracaGrupypl.praca.dyskusje › łooooo jezuuuuuuu!

  • 21. Data: 2005-10-25 22:18:25
    Temat: Re: łooooo jezuuuuuuu!
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-10-2005 o 09:04:41 Kira <c...@W...pl> napisał:

    > E? A co ja mam wspólnego z tym ogłoszeniem że się
    > tutaj pojawiam? :)

    no, szeroki wachlarz zainteresowań zawodowych nadawcy tego ogloszenia :)
    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
    http://tolep.blogsome.com

  • 22. Data: 2005-10-25 22:31:13
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > no, szeroki wachlarz zainteresowań zawodowych nadawcy
    > tego ogloszenia :)

    Dalej nie łapię...?

    Kira

  • 23. Data: 2005-10-25 22:45:47
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > whatever, w każdym razie nic nieprzyjemnego ne
    > miałem na myśli :)

    No dobra, nie kryguj się tylko jak nie chcesz tutaj to na
    priva wal :)) Bo przez Ciebie nie zasnę... ;)

    Kira

  • 24. Data: 2005-10-25 22:46:02
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

  • 25. Data: 2005-10-25 22:55:16
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 26-10-2005 o 00:45:47 Kira <c...@W...pl> napisał:

    > No dobra, nie kryguj się tylko jak nie chcesz tutaj to na
    > priva wal :)) Bo przez Ciebie nie zasnę... ;)

    http://skocz.pl/ajlv - bogaty wachlarz doświadczeń i zainteresowań
    biznesowych :)

  • 26. Data: 2005-10-25 22:55:27
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Tomasz Płókarz wrote:

    > http://skocz.pl/ajlv - bogaty wachlarz doświadczeń i zainteresowań
    > biznesowych :)

    A nie no, to już sobie wyguglałam :) Dla uzupełnienia czy tam
    porównania guglnęłam też siebie, ale wyskoczyły mi tylko cztery
    linki (...?), więc ni cholery nie wiem nadal co Ty mi tutaj
    porównujesz... :]

    Kira

  • 27. Data: 2005-10-26 17:45:15
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    camel <g...@f...gotdns.com> napisał(a):

    > STUDENT TRZECIEGO ROKU!!! Nooo, taki to ma to wszystko głęboko w małym
    > palcu, nieprawdaż panie pracodawco? Jaką przewidujecie pensję? 850,-?
    >
    > camel[z taaakimi oczami]

    Ja też się kiedyś dziwiłem, ale ktoś mnie na grupie naprostował, że tacy
    ludzie (z taka wiedzą i doświadczeniem) są :) , a nawet gdyby w Polsce
    był tylko taki jeden, to znaczy, że ogłoszenie pracodawcy jest skierowane
    tylko do niego :))

    Marek

  • 28. Data: 2005-10-26 20:00:26
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > gdyby w Polsce był tylko taki jeden, to znaczy, że ogłoszenie
    > pracodawcy jest skierowane tylko do niego :))

    Serio? A który to i kiedy, bo aż mam ochotę poszukać? :)

    Kira

  • 29. Data: 2005-10-26 22:27:33
    Temat: Re: łooooo jezuuuuuuu! - nie uzywaj Imienia Pana Boga nadaremno
    Od: "ktos" <s...@g...pl>

    nie uzywaj Imienia Pana Boga nadaremno
    Nie wypada, rozumiem ze nie miales specjalnie nic niestosownego na mysli
    ale nie wypada:)

  • 30. Data: 2005-10-27 00:30:15
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-10-27 00:27:33 +0200, "ktos" <s...@g...pl> said:

    > nie uzywaj Imienia Pana Boga nadaremno
    > Nie wypada, rozumiem ze nie miales specjalnie nic niestosownego na mysli
    > ale nie wypada:)

    To już nawet imię jest z dużej litery?

    camel[OT]

    PS. I nie rób niestosownych założeń, jeśli idzie o religię, moje myśli
    są tylko moje.