PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny

  • 11. Data: 2005-07-18 16:55:47
    Temat: Re: list motywacyjny
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    Użytkownik "cartman" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dbg1qn$7nr$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > tylko ze moga mnie wogole na taka rozmowe nie zaprosic jak zobacza cos
    > takiego (szczegolnie w powazniejszych firmach)

    to wlasnie powazna firma, jezeli juz tak to nazywac,
    domysli sie, ze powody moga byc rozne, a nie tylko lenistwo itp,
    natomiast powazna firma oczekuje, ze twoje cv i list beda merytoryczne,
    intersuje ich twoja sciezka zawodowa a nie zycie i problemy osobiste,
    cv i list to skrot faktow z zycia zawodowego tylko i wylacznie,
    skonczyles studia - ok, to sie liczy a dlaczego trwalo to dlugo,
    tu juz powodw moze byc wiele, ale jezeli napiszesz od razu ze to rodzina
    to bedzie uprzedzanie faktow - patrz, nie zapytalismy a ten juz napisal,
    a nas to nie intersuje, a jezeli nawet - to zapytamy.
    Pisz to tylko to, co w cv i liscie byc powinno, o reszte sie nie martw,
    zyciorysy sa znacznie bardziej pogmatwane, ale nikt sie nie tlumczy z
    kazdego dnia
    swojego zycia, ale kazdy wie ze cv musi byc dobre pod wzgledem merytorycznym

    ale napiszesz, oczywiscie, zgodnie ze swoimi przekonaniami

    pozdr,
    marcin