PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwota wolna od podatku

  • 1. Data: 2002-09-19 09:55:12
    Temat: kwota wolna od podatku
    Od: "tari" <t...@i...pl>

    Jezeli pracuje tylko na umowe zlecenie (300zl brutto miesiecznie), czy US z
    po rozliczeniu PIT-u zwroci mi placony od niej podatek ?
    Chodzi mi o kwote wolna od podatku 518zl

    Tari

  • 2. Data: 2002-09-19 10:25:28
    Temat: Re: kwota wolna od podatku
    Od: pajhivo <p...@p...alcanet>

    Użytkownik tari napisał:
    > Jezeli pracuje tylko na umowe zlecenie (300zl brutto miesiecznie), czy US z
    > po rozliczeniu PIT-u zwroci mi placony od niej podatek ?
    > Chodzi mi o kwote wolna od podatku 518zl
    >
    > Tari

    z tego co sie orientuję(a moge sie mylić) us zwraca podatek, jesli
    dochód roczny jest mniejszy od okreslonej kwoty(nie wiem dokladnie jak
    to jest). W kazdym razie u mnie tak jest (juz od 3 lat)

    __--==<<PAJHIVO>>==--__
    ==============================

  • 3. Data: 2002-09-19 11:04:25
    Od: "Christo" <c...@w...pl>

    Użytkownik "tari" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli pracuje tylko na umowe zlecenie (300zl brutto miesiecznie), czy US
    > po rozliczeniu PIT-u zwroci mi placony od niej podatek ?
    > Chodzi mi o kwote wolna od podatku 518zl
    >
    > Tari

    Ja w zeszłym roku od kwoty okolo 4000 PLN dostałem zwrot niecałe 600 PLN.

    Pozdr. Christo

  • 4. Data: 2002-09-19 11:39:37
    Od: pajhivo <p...@p...alcanet>

    Użytkownik Christo napisał:
    > Użytkownik "tari" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja w zeszłym roku od kwoty okolo 4000 PLN dostałem zwrot niecałe 600 PLN.

    a płaciłeś zaliczki na podatek?? i w jakiej wysokości?

    __--==<<PAJHIVO>>==--__
    ==============================

  • 5. Data: 2002-09-19 12:51:20
    Od: "Christo" <c...@w...pl>

    > a płaciłeś zaliczki na podatek?? i w jakiej wysokości?

    Prawde powiedziawszy to wszystkim sie zajmowal moj pracodawca
    takze musze sie przyznac ze nie mam pojecia :-)

  • 6. Data: 2002-09-19 22:51:53
    Od: pajhivo <p...@p...alcanet>

    > Prawde powiedziawszy to wszystkim sie zajmowal moj pracodawca
    > takze musze sie przyznac ze nie mam pojecia :-)

    jezeli dostaniesz na koniec roku PIT od pracodawcy to tam bedziesz mial
    napiane czy zalicki na podatek byly pobierane. Jeśli tak to w wypadku
    gdy twój roczny dochód nie przekroczy okreslonej kwoty(nie wiem
    dokladnie ile ale tak ok. 3k) to mozesz policzyc ile kay dostaniesz os US