PracaGrupypl.praca.szukanaktoś odpowiada na te ogłoszenia?

  • 1. Data: 2005-01-31 16:26:59
    Temat: ktoś odpowiada na te ogłoszenia?
    Od: "Magda" <p...@t...pl>

  • 2. Data: 2005-01-31 16:57:38
    Temat: Re: ktoś odpowiada na te ogłoszenia?
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

  • 3. Data: 2005-01-31 20:39:42
    Od: "Magda" <p...@t...pl>

  • 4. Data: 2005-01-31 21:23:08
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Krzysiek

  • 5. Data: 2005-01-31 21:53:19
    Od: "Magda" <p...@t...pl>

    to ty ta sekta z grand hotelu :-)

  • 6. Data: 2005-02-01 13:21:20
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Pewnie ze NIE, jestem bogatym arabem-szejkiem;-)
    pozdr.
    K.

  • 7. Data: 2005-02-04 13:39:13
    Od: "I.B." <i...@o...pl>

    no pewnie że odpowiada :) To jest nawet lepsze niż ogłoszenia na onecie :)
    pozdrawiam Iwonka

  • 8. Data: 2005-02-04 15:56:51
    Od: "Magda" <p...@t...pl>

    oooo ... brzmi obiecująco....
    :-)
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-02-08 15:30:59
    Od: "Grinderss" <g...@p...onet.pl>

    Hey!
    Odpowiada i to dużo osob... ja szukam od kilku tygodni właściwej osoby... no ale
    jak narazie nie trafiam:-( Moja oferta jest dostępna pod adresem
    http://www.mieszkania.tabelaofert.pl/index.php?str_i
    d=1159
    Pozdrawiam,
    R.R.