PracaGrupypl.praca.szukana › kto to czyta ta grupe?

  • 1. Data: 2003-11-17 12:50:42
    Temat: kto to czyta ta grupe?
    Od: "miecz" <m...@W...onet.pl>

    tylko szukajacy?

    czy ktos znalazl prace dajac swoje ogloszenie na tej grupie?

  • 2. Data: 2003-11-18 10:00:40
    Temat: Re: kto to czyta ta grupe?
    Od: "Maria" <m...@i...pl>

    > tylko szukajacy?

    Pracodawcy czytują tą grupę, szanowny Panie
    Właśnie szukam kolejnego pracownika.

    > czy ktos znalazl prace dajac swoje ogloszenie na tej grupie?

    Owszem, zatrudniłam pracownika, który zamieścił ogłoszenie na tej
    grupie ale niestety otrzymał ofertę "nie do przebicia" od
    konkurencji i sobie poszedł.

    Maria

  • 3. Data: 2003-11-18 13:28:26
    Od: "Maciej Stelmach" <s...@t...com.pl>

    Ja też tu szukam pracowników. Dwie osoby znalazłem.
    Maciek

  • 4. Data: 2003-11-18 15:24:21
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Stelmach" <s...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja też tu szukam pracowników. Dwie osoby znalazłem.
    > Maciek
    >
    > Użytkownik "Maria" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    a ja sie kilka razy oglaszalem jako inzynier i zglaszali sie do mnie jacys
    popaprancy do przekretow na dialerach , albo jakies niejasnej akwizycji
    Slawek

  • 5. Data: 2003-11-22 11:14:21
    Od: "Michał Papis" <m...@2...pl>

> [...]
    >
    > Owszem, zatrudniłam pracownika, który zamieścił ogłoszenie na tej
    > grupie ale niestety otrzymał ofertę "nie do przebicia" od

    Napisz przynajmniej z jakiej branży jesteś, żebym wiedział czy mam jakieś
    szanse na tej grupie.
    może by zrobić podział na pod-grupy bo w tym gąszczu ciężko cos znaleźć. Ja
    na przykład zajmuje się programowaniem (Delphi/C++) i nie wiem czy jakiś
    potencjalny pracodawca w ogóle przegląda tą grupę.