PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto rekrutuje do Hiltona?

  • 1. Data: 2005-12-30 21:29:43
    Temat: kto rekrutuje do Hiltona?
    Od: "Czarek" <c...@o...pl>

  • 2. Data: 2005-12-31 08:12:21
    Temat: Re: kto rekrutuje do Hiltona?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

  • 3. Data: 2005-12-31 10:16:03
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

  • 4. Data: 2005-12-31 10:18:18
    Od: "Czarek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    news:dp5lnr$t1r$1@dami.com.pl...
    > Użytkownik januszek napisał:
    >> Czarek napisał(a):
    >>

    >>>jak w temacie
    >>

    >> Jak w Internecie.
    >
    > Jak w zyciu...

    A macie cos konstruktywnego do przekazania?

  • 5. Data: 2005-12-31 10:21:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Czarek napisał(a):

    > A macie cos konstruktywnego do przekazania?

    Owszem. Jednak wzieliśmy pod uwagę, że byłyby to dosyć przykre,
    miejscami także niecenzuralne słowa wobec twórcy wątku. Wybraliśmy więc
    mniejsze zło i liczymy, że samodzielnie dojdzie do sprawy sedna.

    j,

  • 6. Data: 2005-12-31 10:29:34
    Od: "Czarek" <c...@o...pl>

> [...]
    > miejscami także niecenzuralne słowa wobec twórcy wątku. Wybraliśmy więc
    > mniejsze zło i liczymy, że samodzielnie dojdzie do sprawy sedna.

    a mozesz mi wyjasnic co zlego jest w moim poscie?

  • 7. Data: 2005-12-31 11:10:46
    Od: "pieprz" <p...@...rz>

    Użytkownik "Czarek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > a mozesz mi wyjasnic co zlego jest w moim poscie?

    Brak deklaracji kodowania polskich znaków

  • 8. Data: 2005-12-31 11:30:07
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Czarek" <c...@o...pl> wrote in news:dp5mij$1vop$1@news2.ipartners.pl:

    > a mozesz mi wyjasnic co zlego jest w moim poscie?

    technicznie: napisales niezgodnie z netykieta; "jak w temacie" to
    jeden z wiekszych przejawow buractwa na usenecie;

    logicznie: Twoje pytanie jest niezrozumiale i bez sensu; zapytales
    o jakis "Hilton"; google miedzynarodowe: "Wyniki 1 - 10 spośród okolo
    68,300,000"; google polskie: "Wyniki 1 - 10 spośród okolo 1,520,000";

    wyniki z wyszukiwarki klasyfikujacej http://carrot.cs.put.poznan.pl
    (grupuje linki wedlu kategorii, dzieki niej mozna sie w przyblizeniu
    dowiedziec w jakich dziedzinach funkcjonuje dane pojecie):

    All groups (167)

    San Diego (28)
    San Diego (33)
    Paris Hilton (26)
    Hilton Hotels (15)
    Resort Tennis (7)
    Hilton Languages (8)
    Paris Hilton (3)
    Hilton zwirek Silikonowy dla Kotów (3)
    Przysmak dla Psa (4)
    Paris Hilton Filmografia FILMWEB.pl (4)
    TYLER Hilton (2)
    Mix 150g (3)
    Wielkie Ego Paris Hilton (3)
    Polish Wrestling Forum (3)
    Sasiedzi Paris Hilton Wzywaja Policje (3)
    Paris Hilton Swiadkiem Porwania (2)
    Paris Hilton Ofiara Hackerów (2)
    Search Results (2)
    Hilton Hhonors (2)
    (Other) (14)

    jak widac wiekszosc linkow odnosi sie do hotelu w Paryzu, ale
    czesc np. do polskiego producenta zwirku dla kotow;

    czy teraz juz widzisz jakie idiotyczne pytanie zadales??

    PS: naprade liczyles na to, ze w Sieci za pomoca jednego slowa
    (tutaj: "Hilton") dokladnie sprecyzujesz co miales na mysli?

    pzdrv;
    adas;

  • 9. Data: 2005-12-31 13:06:03
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Paris Hilton (26)

    > jak widac wiekszosc linkow odnosi sie do hotelu w Paryzu,

    ;c) oj nie wiem...

    --
    Matt Z
    SMSy za darmo i wygodnie? do wszystkich polskich sieci?

  • 10. Data: 2006-01-01 13:48:51
    Od: neuro <s...@s...org>

    Czarek napisał(a):
    > jak w temacie