PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto moderuje tę listę?

  • 1. Data: 2003-11-26 18:10:31
    Temat: kto moderuje tę listę?
    Od: "Rekrutacja" <R...@w...pl>

    Mam pytanie do moderatorów listy: 2 dni temu dałam ogłoszenie na pracy
    oferowanej , jak długo trzeba czekac na opublikowanie takiego ogłoszenia?
    To pilne, a przecież ktoś mógłby skorzystać
    prosze o wskazówki

  • 2. Data: 2003-11-26 20:06:51
    Temat: Re: kto moderuje tę listę?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rekrutacja" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferowanej , jak długo trzeba czekac na opublikowanie takiego ogłoszenia?
    > To pilne, a przecież ktoś mógłby skorzystać

    A 10 postow wyzej jak wol post od moderatora p.p.p P. Maciuszko,
    zatytulowany 'Opoznienie w moderowaniu ppo' w ktorym sprawa jest
    wyjasniona - ehhhhhhhhh....
    /p