PracaGrupypl.praca.szukana › konwersje z PHP do Perl - zlece

  • 1. Data: 2006-11-19 09:39:14
    Temat: konwersje z PHP do Perl - zlece
    Od: a...@b...pl

    Dla osób potrafiących tworzyć stronki z wykorzystaniem tych dwóch
    języków,
    niekoniecznie zajmujących się tym profesjonalnie.
    Do wykonania przepisanie gotowego programu napisanego w PHP do Perla.
    Program współpracuje z bazą danych SQL.

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt i pytania: a...@b...pl.

  • 2. Data: 2006-11-19 14:07:59
    Temat: Re: konwersje z PHP do Perl - zlece
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    a...@b...pl napisał(a):
> [...]
    > niekoniecznie zajmujących się tym profesjonalnie.
    > Do wykonania przepisanie gotowego programu napisanego w PHP do Perla.

    1. NTG
    2. aha, czyli rozumiem, że nasza prywatna rozmowa na temat tego się
    skończyła bo doszedłem do wniosku, że to nie przepisanie, ale napisanie
    czegoś zupełnie innego w Perlu z zupełnie inną funkcjonalnością?

    --
    Na wszystko skutecznie pomaga woda.
    Dwie, trzy krople na szklankę wódki