PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant IT w Vobis

  • 11. Data: 2007-11-14 20:32:13
    Temat: Re: konsultant IT w Vobis
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    Użytkownik "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:fheev2$abg$1@news.wp.pl...
    > Jak tyle placa to sie nie dziwie ze ciagle daja ogloszenia ...

    Ta, tylko popatrz jeszcze ile nowych sklepów otworzyli.

    --
    Pozdr
    MarkS

  • 12. Data: 2007-11-14 22:57:59
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-11-14 21:25, MarkS pisze:

    > Masz bardzo nieaktualne informacje.

    Toż napisał że w 1995 roku...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2007-11-14 23:04:50
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Toż napisał że w 1995 roku...

    Wiem, wiem. Zasugerowałem tylko że mocno (in minus) mija się ze stanem
    teraźniejszym. :)

    --
    Pozdr
    MarkS

  • 14. Data: 2007-11-15 09:27:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Nov 2007 00:04:50 +0100, MarkS napisał(a):

    > Wiem, wiem. Zasugerowałem tylko że mocno (in minus) mija się ze stanem
    > teraźniejszym. :)

    To może zamiast się czaić, przedstaw stan faktyczny? Taki przecież był sens
    wątku :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2007-11-15 18:29:07
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To może zamiast się czaić, przedstaw stan faktyczny? Taki przecież był
    > sens
    > wątku :)

    Widzisz, ja w ramach umowy zobowiązałem się do nierozpowszechniania tych
    informacji a nie mam w zwyczaju łamać danego słowa. To co napisałem
    wystarczy żeby podjąć decyzję - iść na rozmowę czy nie. Resztę niech na
    spotkaniach podadzą.

    --
    Pozdr
    MarkS

  • 16. Data: 2007-11-16 10:51:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Nov 2007 19:29:07 +0100, MarkS napisał(a):

> [...]
    > informacji a nie mam w zwyczaju łamać danego słowa. To co napisałem
    > wystarczy żeby podjąć decyzję - iść na rozmowę czy nie. Resztę niech na

    To teraz w umowach są zapisy, że nie wolno innym powiedzieć ile się
    zarabia?

    Czy my żyjemy w normalnym kraju?!?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 17. Data: 2007-11-16 12:37:38
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:

    > To teraz w umowach są zapisy, że nie wolno innym powiedzieć ile się
    > zarabia?

    To sa normalne praktyki stosowane na calym swiecie. Jakbys nie zauwazyl,
    wynagrodzenie w wiekszosci przypadkow negocjuje sie z pracodawca
    indywidualnie juz od dobrych kilku lat, a liczba stanowisk ktorych
    uposazenie jest regulowane siatka wynagrodzen na szczescie spada.

    Jacek

  • 18. Data: 2007-11-16 12:57:39
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 16 Lis, 13:37, Jasek <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > indywidualnie juz od dobrych kilku lat, a liczba stanowisk ktorych
    > uposazenie jest regulowane siatka wynagrodzen na szczescie spada.

    a z drugiej strony mamy obowiazujacy Kodeks Pracy z art. 183c,
    mowiacym o rownym wynagrodzeniu za rowna prace.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 19. Data: 2007-11-16 13:19:52
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > a z drugiej strony mamy obowiazujacy Kodeks Pracy z art. 183c,
    > mowiacym o rownym wynagrodzeniu za rowna prace.

    A czy np. dwóch handlowców (nie mówię o ekspedientach, tylko o
    specjalistach samodzielnie poszukujących klientów) wykonuje równą pracę?

    Albo dwóch programistów?

    Owszem, może. Ale najczęściej jednak nie - ze względu na różnice w
    doświadczeniu, umiejętnościach, szybkości przyswajania wiedzy i docelowo
    wydajności.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 20. Data: 2007-11-16 14:12:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 16 Nov 2007 07:37:38 -0500, Jasek napisał(a):

> [...]
    > indywidualnie juz od dobrych kilku lat, a liczba stanowisk ktorych
    > uposazenie jest regulowane siatka wynagrodzen na szczescie spada.

    Najczęściej jednak pracodawcy mają założone jakieś widełki płacowe i trudno
    poza nie wybiec.

    I tak np. choćbym był nie wiadomo jak genialnym kasjerem w markecie
    podejrzewam, że nie ma szans na płacę wyższą niż 2000 zł. I niby mogę sobie
    negocjować, ale jak zaproponuję 5000 zł, to pracy nie dostanę. Inna rzecz,
    że dzięki wiedzy o przeciętnych płacach na tym stanowisku wiem, że nie chcę
    wykonywać tego zawodu.

    Płace na innych stanowiskach są oczywiście często negocjowane i stawki mogą
    być dość różne, ale nie wiedząc w jakich przedziałach się poruszamy trudno
    ocenić po tym że 13 lat temu płace w Vobisie "mocno mijają się ze stanem
    faktycznym" :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net