PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec umowy o prace a NFZ

  • 1. Data: 2007-05-11 18:27:54
    Temat: koniec umowy o prace a NFZ
    Od: "Benek" <n...@m...com>

    W polowie maja kończy mi się umowa o prace (rozwiązana poprzez wypowiedzenie
    z mojej strony) Do kiedy będę mógł korzystać ze służby zdrowia. Czy muszę
    zarejestrować się jako bezrobotny od razu ?

    pozdrawiam

    B.

  • 2. Data: 2007-05-11 18:41:32
    Temat: Re: koniec umowy o prace a NFZ
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Benek nabazgrolił na ekranie:
    > W polowie maja kończy mi się umowa o prace (rozwiązana poprzez
    > wypowiedzenie
    > z mojej strony) Do kiedy będę mógł korzystać ze służby zdrowia. Czy muszę
    > zarejestrować się jako bezrobotny od razu ?

    Ubezpieczenie zdrowotne jest ważne jeszcze przez 30 dni od ustania stosunku
    pracy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)