PracaGrupypl.praca.dyskusje › kolejni naciągacze? :)

  • 1. Data: 2004-01-28 11:34:18
    Temat: kolejni naciągacze? :)
    Od: "Quantos" <q...@X...pl>

    Kilka tyg temu w gazecie praca bylo ogloszenie, ze firma Optimal otwiera
    filie w W-wie no i zatrudni takich a takich, wyslalem CV i wczoraj
    otrzymalem tenze list. Swietny sposob na jednoczesna rekrutacje i zarobienie
    sporych pieniedzy, ciekawe czy takie zawiadomienie wyslali do wszystkich
    przesylajacych CV. 3,5 godziny - 190 zl * kilkadziesiat (?) osob, niezly
    interes :)

    ===

    Zawiadomienie

    Przedsiębiorstwo Upraw Ekologicznych " OPTIMAL " z siedzibą w Łodzi przy
    ul. Koniczynowej I pragnie zawiadomić, iż złożona przez Pana oferta pracy
    została pozytywnie rozpatrzona w związku z tym zapraszamy Pana do udziału w
    szkoleniu organizowanym przez nasze przedsiębiorstwo.

    Szkolenie obejmuje przygotowanie do przyszłej pracy w naszym nowo
    powstającym oddziale w Warszawie, Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą na
    polskim rynku, zajmującą czołową pozycję w zakresie produkcji i propagowania
    produktów ekologicznych i bioenergetycznych. Biorąc pod uwagę fakt, iż
    Polska przystępuje do Unii Europejskiej gwarantuje nam to dynamiczny rozwój
    i duży rynek zbytu na produkty ekologiczne.
    Zajmujemy się przede wszystkim produkcją i sprzedażą brykietów drzewnych
    opałowych, dystrybucją coraz bardziej powszechnych kotłów c.o. i pieców na
    biomasę oraz zakładaniem plantacji upraw energetycznych. Poszukujemy
    pracowników do obsługi biura, magazynu oraz transportu naszych towarów.
    Przedsiębiorstwo nasze gwarantuje pracę na wysokim poziomie z możliwością
    awansu oraz stałego podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia w kraju jak i
    za granicą, dla najlepszych pracowników oferujemy samochód firmowy.
    Podstawowe wynagrodzenie wynosi 1.500 złotych + prowizja od obrotu sprzedaży
    towarów.

    *Głównym warunkiem aby otrzymać pracę w naszym przedsiębiorstwie jest
    ukończenie szkolenia które odbędzie się w dniu 12.02.2004 r w godz. 16.30 -
    20.00 w Warszawie w Szkole Podstawowej nr 220 przy ul- Jana Pawła II 26 a.
    Po ukończeniu szkolenia zostaną wybrane osoby do podjęcia pracy w naszej
    firmie o czym zostaną powiadomione listownie.* Biorąc pod uwagę Pana C. V.
    istnieje duża szansa na przyjęcie do pracy w naszym oddziale w Warszawie. Po
    ukończeniu szkolenia wystawiany jest również Dyplom potwierdzający znajomość
    dziedzin z zakresu ekologii, biomasy i bioenergetyki, który podnosi
    kwalifikacje i jest honorowany przez organizacje ekologiczne, instytucje
    zajmujące się ekologią oraz pracodawców. Jeżeli zdecyduje się Pan na udział
    w szkoleniu, prosimy o podpisanie załączonego DRUKU UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
    i odesłanie na nasz adres: P.UE " OPTIMAL" 91-356 Łódź ul.Koniczynowa l.

    *Prosimy o jak najszybszą odpowiedź w związku z zbliżającym się terminem
    szkolenia. W przypadku braku odpowiedzi w terminie 10 dni powyższą ofertę
    przedstawimy innej osobie. Całkowity koszt szkolenia wynosi 190 zł (
    słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych ) a dla osób które otrzymają pracę w
    naszej firmie kwota ta zostanie zwrócona.*
    Kwota ta pobierana jest ze względu na wysoki koszt organizowanego przez nas
    szkolenia oraz w celu doboru osób poważnie zainteresowanych podjęciem pracy
    w naszym przedsiębiorstwie. Ponadto uczestnicy szkolenia otrzymają materiały
    informacyjne, jednogodzinny film na CD poświęcony ekologii wyprodukowany
    przez nasze przedsiębiorstwo oraz próbkę ekologicznego materiału opałowego.
    W celu szybkiej wymiany korespondencji prosimy o przesłanie DRUKU
    UCZESTNICTWA W SZKOLENIU listem priorytetowym.

  • 2. Data: 2004-01-28 12:05:27
    Temat: Re: kolejni naciągacze? :)
    Od: "segka" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Quantos" <q...@X...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sporych pieniedzy, ciekawe czy takie zawiadomienie wyslali do wszystkich
    > przesylajacych CV. 3,5 godziny - 190 zl * kilkadziesiat (?) osob, niezly
    [ciach]
    W każdym razie operatywni ...... ;))

    Pzdr
    KS

  • 3. Data: 2004-01-28 14:38:56
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Quantos <q...@X...pl> napisał(a):

    Cytat numer 1:

    > Przedsiębiorstwo Upraw Ekologicznych " OPTIMAL " z siedzibą w Łodzi przy
    > ul. Koniczynowej I pragnie zawiadomić, iż złożona przez Pana oferta pracy
    > została pozytywnie rozpatrzona

    Cytat numer 2:

> [...]
    > słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych ) a dla osób KTORE OTRZYMAJĄ PRACĘ w
    > naszej firmie kwota ta zostanie zwrócona.*

    Jakoś widzę rozbieżność pomiędzy informacją z cytatu numer 1, a informacja z
    cytatu numer 2. W pierwszym jest tryb oznajmujący, a w drugim tryb
    przypuszczający.

    Jakoś to za mądre dla mnie, widac nie dorastam do wymagań rynku. Chyba czas
    na emeryturę.

  • 4. Data: 2004-01-28 14:48:24
    Temat: Odp: kolejni naciągacze? :)
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    1000 frajerów z całej polski * 190 PLN =190 tysięcy kasiory
    Nawet jeśli jest 2 cwaniaków to zarabiają jedną taką akcją
    po pięknej bryczce na każdego i kasiore na cały rok balangi !!!!!!!
    WOW !!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2004-01-28 16:43:20
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Quantos" <q...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Kilka tyg temu w gazecie praca bylo ogloszenie, ze firma Optimal otwiera
    > filie w W-wie no i zatrudni takich a takich, wyslalem CV i wczoraj

    Super firma!!!!! http://www.optimal.hostingpro.pl/ofirmie.php najwieksze
    wrazenie zrobil na mnie ich biurowiec i ,,ladne,, dziewczyny.....

    Oby z daleka od takiego ,,buractwa,,

    pzdr
    exit

  • 6. Data: 2004-01-28 18:16:29
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Coś jest kurde z tą nazwą. OPTIMAL - jest wiele firm które tak się nazywają,
    ale jakoś tak wychodzi, że co usłyszę tę nazwę, to albo kanciarze (OPTIMAL
    INKASSO - Legnica), albo naciągacze z Łodzi (miasta).

    Co jest do "..wielki anielki ...".

  • 7. Data: 2004-01-28 18:53:08
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "-->exit<--" w wiadomości news:bv8oqt$p2n$1@news2.ipartners.pl napisal(a):

    > Oby z daleka od takiego ,,buractwa,,

    Niby buractwo, ale na 99% jestem pewien, ze cos w ten sposob zarobia. A ja
    nie zarabiam nic, chociaz temu jakas stronke zmajstruje, tamtemu sformatuje
    dysk i poinstaluje co trzeba, udziele korepetycji... O wlasnie otrzymalem
    kolejna prosbe o interwencje ;-) Zreszta w programie Usterka na TVN mozna
    zobaczyc jakie ludzie maja podejscie. Ja bym nie potrafil czegos zmascic i
    bez najmniejszych problemow niezle jeszcze kogos za to skasowac. Dlatego ja
    jestem na bezrobociu, a inni zarabiaja. Coz... semper homo bonus tiro est.
    Smutne, ale jak widac prawdziwe.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 8. Data: 2004-01-28 22:25:43
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Quantos" <q...@X...pl> wrote in message
    > Kilka tyg temu w gazecie praca bylo ogloszenie, ze firma Optimal otwiera
    > filie w W-wie no i zatrudni takich a takich, wyslalem CV i wczoraj

    Raczej w tytule posta nie powinno byc znaku zapytania.
    Szkolenie PRZED rekrutacja? Juz jest absurd! Po co komu wiedza o
    biokotlach sprzedana w kilka godzin przez paru niezbyt inteligentnie
    wygladajacych panow? Po co ci panowie chca najpierw drogo szkolic
    powiedzmy 30 osob, by dopiero potem zatrudnic jedna (a zapewne
    nie zatrudnic zadnej)?
    Zreszta - placenie z gory za mozliwosc pracy? Kiepski pomysl,
    musza pomyslec nad czyms sprytniejszym, bo to nie te czasy, by
    ktos sie na to nabral.

    GreG

  • 9. Data: 2004-01-29 14:08:41
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    -->exit; <bv8oqt$p2n$1@news2.ipartners.pl> :

    > Super firma!!!!! http://www.optimal.hostingpro.pl/ofirmie.php najwieksze
    > wrazenie zrobil na mnie ich biurowiec i ,,ladne,, dziewczyny.....
    >
    > Oby z daleka od takiego ,,buractwa,,

    Nie jestem pewien, bo już ich ogłoszenie wywaliłem, ale pewnie ktoś ma -
    stara sztuczka - kilka różnych stanowisk, czyli dla każdego - tylko
    skopali i napisali pod spodem o prowizji, co w stosunku do niektórych
    oferowanych stanowisk było dziwne.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 10. Data: 2004-01-29 20:14:39
    Od: "Tomasz " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Quantos <q...@X...pl> napisał(a):

> [...]
    > W celu szybkiej wymiany korespondencji prosimy o przesłanie DRUKU
    > UCZESTNICTWA W SZKOLENIU listem priorytetowym.

    To chyba jasne jak Słońce, że grupka cwaniaków objeżdża kolejne miasta i
    miasteczka z tym samym cyrkowym numerem. Prawdopodobnie zarobili już na
    niejedną brykę. Frajerów w naszym biednym kraju nie brakuje. Szczególnie
    zgadzam się z Gregiem.
    Pozdrowienia.
    Tomek.