PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierunki z przyszloscia

  • 11. Data: 2002-03-15 09:33:51
    Temat: Re: kierunki z przyszloscia
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C90F7C3.A93F155E@i7.com.pl...

    > Na topie sa:
    > Likwidator, komornik, windykator, celnik, polityk :)))))

    Z czego kasę robią:

    polityk
    celnik
    windykator

    ;-)

    Chester EM

    P.S. w Samej Wawie lezy ok 600 wnioskow upadlosciowych. (600 firm)

  • 12. Data: 2002-03-15 15:12:25
    Od: Mich <M...@c...pl>

    Zuza wrote:

    > Jak sadzicie ktore kierunki studiow rokuja pozniejsze znalezienie pracy? Czy
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo
    > oblegane kierunki.
    > pzdr Zua

    Wolisz wybierac to co "chodliwe" czy to co lubisz? Mozna studiowac to co sie
    lubi
    a pracowac w zupelnie innej branzy...takiej, ktora wykazuje duza chlonnosc
    pracownikow.
    Tego typu przykladow moglabym podac naprawde wiele.

    Pozdrawiam,
    Mich

  • 13. Data: 2002-03-17 10:28:16
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "m3fist0" <m...@g...pl> wrote in message
    > Hello Zuza,

    > rob to co lubisz i w czym jestes dobra.
    > szanse "przezycia" masz tylko wtedy kiedy bedziesz dobra, a nie kiedy
    > konkurencji bedzie mniej.

    To bardzo madra uwaga. Przede wszystkim nie robic niczego wbrew sobie, bo to
    wyglada na oplacalne. Czasy zbyt szybko sie zmieniaja. Do tego warto
    pomyslec, ile roznych zawodow wchodzi w gre po danym kierunku.
    Bo jezeli sporo, i to roznych, to warto o tym pomyslec.
    Marta

  • 14. Data: 2002-03-20 19:23:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2002 10:33:51 +0100, "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    wklepał(-a):

    >Z czego kasę robią:
    >
    >polityk
    >celnik
    >windykator
    >
    >;-)

    Chciałbym zauważyć, że niedługo może być nadmiar celników w związku z wejściem
    do UE...

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 15. Data: 2002-03-23 23:09:54
    Od: "Chester EM" <c...@f...pl>

    Użytkownik Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@s...poczta.onet.pl...

    > Chciałbym zauważyć, że niedługo może być nadmiar celników w związku z
    wejściem
    > do UE...

    :-) fakt ;-)

    Chester EM