PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierunki z przyszloscia

  • 1. Data: 2002-03-14 09:40:38
    Temat: kierunki z przyszloscia
    Od: "Zuza" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Jazon Nozaj" <p...@j...usun.to> napisał w
    wiadomości news:a6preq$ene$1@news.tpi.pl...

    > To nie jest tak do konca. Ja tez bedac duzo mlodszym (mam 31 lat) myslalem
    > ze bede
    > siedzial przed komputerem, dniami i nocami siedzialem... i co ? Dzisiaj
    bez
    > wypadu w gory
    > nie moge zyc. Dziewczyna, rower, turystyka. Kocham to, kocham ze wykonuje
    > prace
    > ktora lubie i to, ze natura dala o sobie znac i oderwala mnie od komputera
    > ;-)

    To chyba nie tak. Ty gdy miałeś 11 lat to był rok 1982 - w Polsce mały
    komputerek typu Atari czy Spectrum mieli wtedy wybrańcy losu. Na pewno
    rozwijałeś się prawidłowo.
    Tego jednak nie mozna powiedzieć o Michale. Nie chodzi o to że on siedzi
    godzinami przed PC gdy pada deszcz, wieje wiatr i jest zimno. Tylko o to że
    gdy jest ładna pogoda to dzieciak powinien iść kopać piłkę, pływać, podrywać
    dziewczyny itd czyli rozwijać się psychicznie i fizycznie, a nie siedzieć
    bez ruchu przed komputerem - skutki są opłakane.

    Wiesiek

  • 2. Data: 2002-03-14 11:14:51
    Temat: Re: kierunki z przyszloscia
    Od: Krzysztof Ingram <k...@g...net>

    Zuza wrote:

    > Jak sadzicie ktore kierunki studiow rokuja pozniejsze znalezienie pracy? Czy
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo
    > oblegane kierunki.
    > pzdr Zua

    Pol zartem, pol serio - polecam lektury Stanislawa Lema. To najlepszy
    (IMHO) futurolog na swiecie.
    A kierunki rozwoju? Takie ktore umozliwia Ci zostac od razu po studiach
    - szefem niskiego szczebla. Pozniej po drabince do gory.
    Dlaczego? - Bo zawsze (juz od poczatku swojej pracy) bedziesz miec
    przynajmniej wobec kilku innych (czytaj podwladnych) RACJE bez
    koniecznosci wdawania sie w DYSKUSJE.
    Tylko nie przenos tego na grunt zycia rodzinnego. ;o)
    Powodzenia w wyborach kierunku...
    --
    Bsrgds

    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"

  • 3. Data: 2002-03-14 12:47:29
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl>

    "Zuza" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo

    Generalnie chyba brak na to odpowiedzi.
    Podam przykaładm. Mój kuzyn w Kanadzie skończył inżynierię lotniczą.
    W tamtych warunkach to był wymarzony kierunek. Zaraz po studiach,
    czyli w czerwcu 2000 r rozpoczął pracę w biurze konstrukcyjnym Boeinga
    w Toronto i ....
    11 września i....
    No, jeszcze tam pracuje, ale kto wie ile jeszcze. Generalnie prawie go już
    zwalniaja
    a inne firmy branży lotniczej też teraz ledwo zipią.

    Wniosek jest prosty. Nie przewidzimy co będzie za lat x.

    Mimo wszystko życze trafnego wyboru i polecam wziac pod uwage zdanie mojego
    przedmowcy, wszak swiete slowa powiedzial !!!

    Tadzio.

  • 4. Data: 2002-03-14 12:57:24
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "Zuza" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo

    wybierz kierunek po ktorym latwo ci sie bedzie przekwalifikowac,jesli
    myslisz o informatyce to pomysl ze czy moze telekomunikacja nie bedzie
    lepszym wyborem
    jesli marteting lub zarzadzanie - to tylko w naprawde dobrej szkole np w SGH
    etc

    pozdrawiam

    Rafal Neumann

  • 5. Data: 2002-03-14 14:10:18
    Od: "WEJDER" <m...@w...pl>

    Nie ważne jaka jest sytuacja na rynku pracy, ale dobry polityk zawsze sobie
    poradzi.
    Proponuję iść w tym kierunku : )

    Użytkownik Zuza <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6pqup$1n5$...@i...cyf-kr.edu.pl...

  • 6. Data: 2002-03-14 14:34:20
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello Zuza,

    Thursday, March 14, 2002, 10:40:38 AM, you wrote:

> [...]
    Z> wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    Z> marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo

    rob to co lubisz i w czym jestes dobra.
    szanse "przezycia" masz tylko wtedy kiedy bedziesz dobra, a nie kiedy
    konkurencji bedzie mniej.

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 7. Data: 2002-03-14 18:52:13
    Od: boguc <b...@a...pl>

    Zuza wrote:

> [...]
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo

    Fryzjerstwo, hydraulika mieszkaniowa... :-)

  • 8. Data: 2002-03-14 19:19:31
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Zuza wrote:

    > Jak sadzicie ktore kierunki studiow rokuja pozniejsze znalezienie pracy? Czy
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd.

    Na topie sa:
    Likwidator, komornik, windykator, celnik, polityk :)))))

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2002-03-14 20:10:54
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3C90F7C3.A93F155E@i7.com.pl...
    > Na topie sa:
    > Likwidator, komornik, windykator, celnik, polityk :)))))
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Celnik w obliczu unii z Unia moze sie nie sprawdzic.
    :-))

  • 10. Data: 2002-03-14 21:26:50
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Thu, 14 Mar 2002 10:40:38 +0100, "Zuza" <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    >marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo
    Biotechnologia+silny angielski i wyjazd na zachod. Za pol roku
    bedziemy wiedziec czy budownictwo :/ (nie architektura)

    Pzdr
    Limfo