PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie

  • 1. Data: 2004-08-07 16:31:52
    Temat: kiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    otrzymałam zasiłek na zagospodarowanie pracując w szkole
    na 1/2 etatu; poinformowano mnie, ze jesli przepracuje
    2 lata w "budzetowce" wowczas nie bedzie on
    podlegal zwrotowi

    Pytanie brzmi:
    1. moja umowa o prace na czas okreslony nie zostala przedluzona;
    czy musze juz teraz zwrocic zasilek czy tez jesli
    hipotetycznie po wakacjach wroce do tej pracy to okres
    pozostawania bez zwiazku pracy sie nie liczy?

    2. komu i w jakim terminie nalezy zwrocic zasilek?

    3. jesli zasilek powinien byc juz zwrocony to czy istnieje
    ewentualnie mozliwosc odroczenia splaty
    do czasu az podejme prace? jesli tak: do kogo
    powinnam sie zwrocic z odpowiednim wnioskiem?

    Dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-08-07 20:18:51
    Temat: Re: kiedy zwrocic zasiłek na zagospodarowanie
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    1. kto przyznał zasiłek? na 99% ten sam organ będzie się zwracał o zwrot
    2, Skoro rozwiązanie umowy nastąpiło nie z twojej winy, to bym pisał
    odwołanie. I oby przyniosło spodziewany skutek
    3. jeżeli wrócisz do pracy, to okres pracy będzie ci się liczył dokładnie
    tak samo. np, jeżeli teraz jesteś na bezrobociu z prawem do zasiłku, to
    okres ten ci się liczy do czasu pracy. Natomiast jeżeli chodzi o pracę w
    budżetówce (czy tam szkolnictwie, nie wiem jak to dokładnie w twoim
    przypadku), to będzie ci się na pewno sumowały okresy pracy. Dokłanie by
    trzeba się przyjżeć, jak to jest np. z okresem wakacyjnym, ale tak na
    pierwszy rzut oka to skoro nie jest się zatrudnionym (w branży) to i jest
    przerwa w zatrudnieniu

    A co do szczegółów, to bardziej bym odsyłał do urzędu przyznającego
    porzyczkę, tam ci na pewno odpowiedzą

  • 3. Data: 2004-08-07 21:03:31
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    > 2, Skoro rozwiązanie umowy nastąpiło nie z twojej winy, to bym pisał
    > odwołanie. I oby przyniosło spodziewany skutek

    to nie było rozwiązanie umowy; umowa po prostu wygasła
    a była zawarta na czas określony

    > A co do szczegółów, to bardziej bym odsyłał do urzędu przyznającego
    > porzyczkę, tam ci na pewno odpowiedzą

    ech wlasnie nie wiem kto to przyznawał
    zdecydował o tym dyrektor szkoły w której byłam zatrudniona
    tylko ze aktualnie wszyscy tam sa na urlopie a ja nie chcialabym
    dostac pisma od komornika. Chyba najrozsadniej bedzie jednak w takiej
    sytuacji poczekac az zacznie sie sezon pracy w szkole

    Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-08 15:32:37
    Od: "jola kamola" <a...@W...gazeta.pl>

    Zasiłek powinnaś zwrócic tylko wtedy gdy sama zrezygnowałaś z pracy. Jeżeli
    dyrekcja nie przedłużyła Ci umowy to nie jest to Twoja wina, więc nie bądź
    nadgorliwa. Ja nie słyszałam jeszcze o przypadku, żeby komornik ściągał
    zadłużenie z tego tytułu. Jest to zasiłek, który się Tobie należy (wg. karty
    nauczyciela - poczytaj sobie)i jeżeli podejmiesz pracę od września w innej
    szkole to tym bardziej nie musisz zwracać.

  • 5. Data: 2004-08-08 15:37:08
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "jola kamola" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > nauczyciela - poczytaj sobie)i jeżeli podejmiesz pracę od września w innej
    > szkole to tym bardziej nie musisz zwracać.

    dzieki, miło w sumie
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-08-10 20:47:35
    Od: "qwertz" <d...@W...wp.pl>

    w wyjatkowym wypadku mozna sie starac o umożenie zasilku jezeli nie
    pzrepracowalo sie umowionych 2 lat.
    http://wworoch.webpark.pl/prawo/zagospodarowanie.htm

    qwertz

  • 7. Data: 2004-08-10 20:48:01
    Od: "qwertz" <d...@W...wp.pl>

    w wyjatkowym wypadku mozna sie starac o umożenie zasilku jezeli nie
    pzrepracowalo sie umowionych 2 lat.
    http://wworoch.webpark.pl/prawo/zagospodarowanie.htm

    http://www.google.com/search?q=zasi%C5%82ek+zagospod
    arowanie&sourceid=opera&
    num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

    qwertz

  • 8. Data: 2004-08-11 09:58:32
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "qwertz" <d...@W...wp.pl> wrote in message
    > w wyjatkowym wypadku mozna sie starac o umożenie zasilku jezeli nie
> [...]
    ogromnie dziekuje