PracaGrupypl.praca.dyskusje › kasa za urlop

  • 1. Data: 2004-03-08 19:05:22
    Temat: kasa za urlop
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    sytuacja:
    pracowalem prawie rok (z okresem wypowiedzenia, rok bez 15 dni) na poł
    etatu, umowa o prace na czas okreslony 5 lat. Była to moja pierwsza
    praca. Zostałem zwolniony. Czy przysluguje mi jakas kasa za urlop? Jesli
    tak to jaka?

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 2. Data: 2004-03-09 17:17:42
    Temat: Re: kasa za urlop
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "martin" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > etatu, umowa o prace na czas okreslony 5 lat. Była to moja pierwsza
    > praca. Zostałem zwolniony. Czy przysluguje mi jakas kasa za urlop?

    Z tytułu tego prawie (niestety) rocznego zatrudnienia nabyłeś prawo do
    10 dni urlopu wypoczynkowego. Za niewykorzystany urlop wypoczynkowy
    przysługuje ekwiwalent pieniężny, który powinien być wypłacony w
    ostatnim dniu zatrudnienia (lub z ostatnią pensją).

    U następnego pracodawcy po przepracowaniu 15 dni nabędziesz prawo do 10
    dni urlopu wypoczynkowego i będzie to całość urlopu wypoczynkowego za
    2004 r.

    Pozdrawiam

    wa