PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro skladam wypowiedzenie- 3 problemy

  • 11. Data: 2006-06-30 12:42:57
    Temat: Re: jutro skladam wypowiedzenie- 3 problemy
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    > a co to zmienia?

    Nic. Jesli zakonczenie pracy z koncem lipca jest ok, to nie warto
    kombinowac. Pozniej moze sie zdarzyc, ze firma nie wyrazi zgode na
    porozumienie stron, a ty bedziesz musial pracowac jeszcze miesiac dluzej
    (jesli nie zachowasz terminu zlozenia wypowiedzenia do konca czerwca).

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 12. Data: 2006-06-30 14:09:42
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Dnia Thu, 29 Jun 2006 22:11:20 +0200, Maestro napisał(a):

    > po raz 1szy zmieniam prace(dostalem lepsza oferte pracy i od 1 sierpnia bede
    > pracowal juz dla nowego pracodawcy)
    > pracuje u obecnego pracodawcy juz prawie 2 lata, teraz mam umowe na czas
    > nieokreslony i obowiazuje mnie
    > miesieczny okres wypowiedzenia

    Uwaga: wpisany miesięczny okres wypowiedzenia na umowie może być
    nieobowiązujący, gdyż ZTCP (ale trzeba to potwierdzić) po rocznym okresie
    pracy na czas nieokreślony minimlany okres wypowiedzenia wydłuża się do
    dwóch miesięcy.

    Pozdrawiam
    Bestseller

  • 13. Data: 2006-07-01 19:55:19
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

> [...]
    > nieobowiązujący, gdyż ZTCP (ale trzeba to potwierdzić) po rocznym okresie
    > pracy na czas nieokreślony minimlany okres wypowiedzenia wydłuża się do

    w kodeksie pracy wyczytalem ze umowa na czas nieokreslony moze byc
    wypowiedziana z okresem miesiecznym, a jesli praca dla jednego pracodawcy
    trwa dluzej niz 3 lata - to okres wydluza sie do 3 miesiecy

    nic tam nie bylo o 2 miesiacach

    mozesz to poprzec jakims paragrafem?

    pozdr.
    Maestro

  • 14. Data: 2006-07-02 12:14:00
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Bestseller napisał:

> [...]
    > nieobowiązujący, gdyż ZTCP (ale trzeba to potwierdzić) po rocznym okresie
    > pracy na czas nieokreślony minimlany okres wypowiedzenia wydłuża się do

    a skad te informacje?
    w kodeksie jest miesieczny a potem trzymiesieczny (po trzech latach
    pracy) okres wypowiedzenia...