PracaGrupypl.praca.dyskusje › jutro idę na rozmow

  • 41. Data: 2003-02-28 19:47:45
    Temat: Re: jutro idę na rozmow
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Lisica" <a...@w...pl> wrote in message
    news:b3odm0$7fc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pewnie rodzice kupia mi jakies mieszkanie, zebym miala swoj kat i
    > wychowywala dziecko po swojemu :)

    No to faktycznie jesteś w tragicznej sytuacji...

    > i Tomaszu, tatusiowi Weroniki trudniej niz mnie bedzie stanac na wysokosci
    > zadania bo on studiuje dziennie

    Więc może czas, żeby poczuł ciężar odpowiedzialności, zmienił studia na
    wieczorowe/zaoczne i zaczął zarabiać na rodzinę?

    Tomek Z.

  • 42. Data: 2003-02-28 20:00:18
    Temat: Re: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: "Lisek" <l...@o...pl>

    Tomasz Finke" <"tom wrote:
    > Ogromnie mi przykro, że żyjemy w społeczeństwie, którego znacząca
    > część uznaje oszustwo za rzecz normalną.

    Może jeszcze powiesz że Ty nigdy nikogo nie oszukałeś? Jeszcze nie
    widziałem pracodawcy który by był uczciwy z potencjalnym pracownikiem.
    Kiedyś przy oddawaniu projektu, gdy przyznawałem się do pewnych drobnych
    nieodociągnięć, wykładowca mi powiedział "z taką szczerością to pan
    nigdzie nie znajdzie pracy" (i postawił 3). Od tego czasu minęło około
    1,5 roku. Jak dotychczas miał rację...
    Nie twierdzę że tak jak jest, jest dobrze i mi się podoba. Ale tak
    właśnie jest i trzeba jakoś w tej dżungli przeżyć.
    Czy to nie śmieszne: nawet nasze czasy będą kiedyś nazywali dobrymi
    dawnymi czasami.
    Pozdrawiam
    Lisek

  • 43. Data: 2003-02-28 20:04:55
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał | Więc może
    czas, żeby poczuł ciężar odpowiedzialności, zmienił studia na
    | wieczorowe/zaoczne i zaczął zarabiać na rodzinę?

    ale ja nie chce zeby zmienial...niech sie chociaz on czegos nauczy w szkole,
    bo na wieczorowych niczego sie nie nauczylam do tej pory...
    a o rodzine sie nie martw jakos sobie poradzimy

  • 44. Data: 2003-02-28 20:08:12
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lisica" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał | Więc może
    | czas, żeby poczuł ciężar odpowiedzialności, zmienił studia na
    | |
    | ale ja nie chce zeby zmienial...niech sie chociaz on czegos nauczy w
    szkole,
    | bo na wieczorowych niczego sie nie nauczylam do tej pory...
    | a o rodzine sie nie martw jakos sobie poradzimy

    poza tym nie zapominajmy ze tryb wieczorowy czy zaoczny kosztuja...

  • 45. Data: 2003-02-28 20:31:12
    Od: "Lisek" <l...@o...pl>

    Nina M. Miller wrote:
    > przepraszam, ale nie zyjemy w sredniowieczu, istnieje antykoncepcja.
    > ciaze mozna zaplanowac. wpadlas? to twoj problem.

    Żadna antykoncepcja nie jest w 100% skuteczna.

    > chcesz miec dziecko, nawet jak cie nie stac? tez twoj problem.

    To brzmi prawie jak wstęp do propozycji aborcji.

    > nie robmy z tego jakiejs misji narodowej i "ze wszystkie dzieci nasze
    > sa".
    >
    > bez przesady.

    Ja w powyższych postach żadnej przesady nie widzę.
    Spróbuj się postawić w naszej sytuacji (to ja jestem ojcem). Czym
    przejmowałabyś się bardziej, dobrem pracodawcy, czy dobrem własnego
    dziecka ? Tym bardziej że w Twoim zawodzie chyba niełatwo o pracę.
    PS. Bardzo ładny layout strony, ale jakby nie dokończony.
    --
    Mine corma turien ilye te, mine corma tuvien te,
    Mine corma tultien ilye te ar morniesse mandien te,

  • 46. Data: 2003-02-28 20:50:27
    Od: "Lisek" <l...@o...pl>

    Nina M. Miller wrote:
    > ja bym zatrudnila, ale na umowe zlecenie albo o dzielo, a nie na etat.

    Niestety, obawiam się że większość pracodawców nie zaryzykuje nawet
    tego. Bo a nuż się rozchoruje ?
    --
    Make it so.
    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2003-02-28 21:24:24
    Od: "Lisek" <l...@o...pl>

    Tomek Zielinski wrote:

    > No to faktycznie jesteś w tragicznej sytuacji...

    Wielu (tak jak i mi do tej pory) może się wydawać że zakup mieszkania to
    największy problem. Dochodzą jeszcze koszty urządzenia, ale te są
    jednorazowe i można jes po części rozłożyć w czasie. Jednak utrzymanie
    mieszkania, siebie i dziecka prędko przekroczy koszt zakupu
    kawalerki....

    > Więc może czas, żeby poczuł ciężar odpowiedzialności, zmienił studia
    > na wieczorowe/zaoczne i zaczął zarabiać na rodzinę?
    >
    > Tomek Z.

    Niestety, Tomaszu, musiałbym mieć pracę od razu i na stałe. Musiałbym
    mieć 1500 złotych zanim jeszcze zacznę pracę żeby zapłacić pierwsze
    czesne. Zrezygnować całkiem nie mogę, bo zainteresuje się mną WKU, w
    dodatku stracę wtedy wsparcie - niewielkie, ale jednak - ze strony moich
    rodziców.
    Ale to już chyba NTG, a na pewno off topic...
    --
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr

  • 48. Data: 2003-03-01 00:12:04
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Monika napisał:

    > Całe szczęście, że nie wszyscy mają takie podejście jak ty,
    > jeszcze ktoś zatrudnia niepełnosprawnego, nie zwalnia matki samotnie
    > wychowującej dzieci

    Ja tez znam takie przypadki - problem w tym, ze niepelnosprawny nie
    przyniesie zwolnienia lekarskiego na ciaze, nastepnie nie pojdzie na
    urlop macierzynski a nastepnie na wychowawczy, w sumie ladnych kilka
    lat. Zreszta - w sytuacji kiedy juz sie z kims pracuje zupelnie inaczej
    go sie ocenia - o ile pracodawcy nie chca zatrudniac kobiet w ciazy, o
    tyle procentowo mniej decyduje sie (pracodawcow) na rozwiazanie umowy o
    prace z dlugolotnia pracownica po jej ciazy. To tak jak kupowanie
    produktu - nie kupisz poobijanego i zle dzialajacego tv, ale jak juz
    bedzie w chalupie, to drobne defekty mu wybaczysz.

    > pracę, a szkoda. Poza tym ogromnie mi przykro, że żyjemy w społeczeństwie
    > którym nie zależy na stworzeniu choćby przychylnych warunków dla kobiet
    > będących w ciąży i mających małe dzieci. Ciekawe jak ty bys się czuł gdyby
    > twoja żona była w podobnej sytuacji?
    > Ponadto kobiety płacą podatki rónież na to by ZUS zapewnił im,choćby przez 3
    > miesiące,urlop macieżyński. Tak jak wszyscy oczekują, że na czas choroby
    > otrzymają zasiłek chorobowy.

    To niech go otrzymuje, ale na zasadzie renty okresowej z ZUSu, a nie
    "wiszenia" pracodawcy gdzies w prozni jak miecz katowski i pozerania 32
    dniowej kasy pracodawcy (+koszty przeszkolenia, ponownej rekrutacji
    itd.) - tego ZUS nie placi. Zaloze sie, ze wtedy wszyscy beda
    przychylni.

    Flyer

  • 49. Data: 2003-03-01 00:13:34
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: jutro idę na rozmow
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Monika napisał:

    > otóz się mylisz.jesl mnie nie pytają to nie musze informować,o faktach ktore
    > zmniejszaja moja szanse na znalezienie pracy
    > Ta zasada obowiązuje także w biznesie , przy sprzedaży produktów i usług
    > itd.

    W biznesie obowiazuje takze zasada dochodzenia odszkodowan lub
    uniewaznienia umowy w sytuacji zatajenia istotnych wad produktu - wiec
    dziala tam zasada ochrony przed nieuczciwoscia sprzedawcy. Umowy o prace
    tak nie anulujesz.

    Flyer

  • 50. Data: 2003-03-01 00:14:03
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Lisek napisał:

    > Żadna antykoncepcja nie jest w 100% skuteczna.

    Operacyjna - ale jest legalna tylko w USA - w Polsce nie.

    Flyer