PracaGrupypl.praca.szukana › jestem super pracownikem

  • 1. Data: 2003-09-17 17:10:24
    Temat: jestem super pracownikem
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam .

    Jestem inteligentnym , pomysłowym człowiekem i szukam pracy w jakiejś
    porzadnej firmie gdzie jak masz pomysl do nie słyszysz nie wychylaj sie
    gdzie można działać dla dobra firmy i jej rozwoju a nie wszystcy na szczycie
    olewaja temat ludzie zasowaja i nic z tego nie ma. jak to czasem widze to
    sie nie dziwie że nasza gospodarka tak kuleje i firmy padaja . one nie
    padaja one sa dobijane glupota ludzka

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-17 17:52:10
    Temat: Re: jestem super pracownikem
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Jestem inteligentnym , pomysłowym człowiekem i szukam pracy w jakiejś
    > porzadnej firmie

    Jeśli wydaje Ci się, że jesteś jedyny taki inteligentny to chyba jesteś w
    błędzie.

    gdzie jak masz pomysl do nie słyszysz nie wychylaj sie
    > gdzie można działać dla dobra firmy i jej rozwoju a nie wszystcy na
    > szczycie olewaja temat ludzie zasowaja i nic z tego nie ma.

    Cóż za styl i jaka interpunkcja - od razu widać, że mamy do czynienia z
    geniuszem

    > jak to czasem
    > widze to sie nie dziwie że nasza gospodarka tak kuleje i firmy padaja .
    > one nie padaja one sa dobijane glupota ludzka

    Czytając twój post też się nie dziwię - rozumiem, że był to przejaw
    samokrytyki

    > pozdrawiam

    Ruwnierz

    Kasper
    mail to: f...@o...pl
    ======================

  • 3. Data: 2003-09-17 18:20:19
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    co do stylu i interpunkcji to ok masz racje ale jestem tak w%#$%^&&&& i
    wogole ze pisalem pod wplywem silnych emocji ale moja obecna firma tak mnie
    %%$$@#@@@@@

  • 4. Data: 2003-09-17 21:11:42
    Od: "pracodawca" <i...@W...onet.pl>

> [...]
    > olewaja temat ludzie zasowaja i nic z tego nie ma. jak to czasem widze to
    > sie nie dziwie że nasza gospodarka tak kuleje i firmy padaja . one nie

    JEZU!

    Please, please - używajcie przecinków, kropek i głowy.....

  • 5. Data: 2003-09-17 21:53:51
    Temat: Odp: jestem super pracownikem
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik adam <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bka8lb$r81$...@n...onet.pl...
    > co do stylu i interpunkcji to ok masz racje ale jestem tak w%#$%^&&&& i
    > wogole ze pisalem pod wplywem silnych emocji ale moja obecna firma tak
    mnie
    > %%$$@#@@@@@

    Czyli łatwo cie wyprowadzic z równowago, co nie jestporządane ze strony
    potencjalnego pracodawcy.

    Pzdr

    Witek

  • 6. Data: 2003-09-18 00:28:27
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > Witam .
    >
    > Jestem inteligentnym , pomysłowym człowiekem i szukam pracy w jakiejś
    > porzadnej firmie

    a masz jeszcze jekieś inne wymierne zalety jak np. znajomość języków obcych,
    wykształcenie, odporność na stres, jakieś doświadczenie? No i najważniejsze -
    skąd jesteś
    marko

  • 7. Data: 2003-09-18 06:16:44
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    doswiadczenie 4 lata w bankowosci 2 lata w finansach i rachunkowosci oraz 2
    lata w sprzedaży a miejsce pracy może byc nawet Alaska jesli jest coś do
    zrobienia