PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie wypowiedzenie?

  • 11. Data: 2007-06-05 07:02:10
    Temat: Re: jakie wypowiedzenie?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    cbt pisze:

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Troche kiepsko :-) Rozumiem, ze jedynym wyjsciem odnosnie wczesniejszego
    > odejscia jest porozumienie stron, na ktore pracodawca nie musi sie zgodzic?
    > Co to jest, niewolnictwo? ;))

    O co ci chodzi. Jak podpisywałeś umowę to byłeś pijany czy co?
    Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania.
    W umowie masz 1 miesiąc wypowiedzenia to ma być jeden miesiąc a nie
    31/30/28/27 dni. A jak by cię chcieli z roboty zwolnić to jakoś inaczej
    byś gadał.

  • 12. Data: 2007-06-05 16:00:21
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > W umowie masz 1 miesiąc wypowiedzenia to ma być jeden miesiąc a nie
    > 31/30/28/27 dni. A jak by cię chcieli z roboty zwolnić to jakoś inaczej

    Skad ta frustracja? Dostales wypowiedzenie dokladnie ostatniego dnia
    miesiaca? ;)
    1 miesiac to 1 miesiac a nie 36, 48 czy 56 dni.
    A wycieczki personalne zachowaj sobie dla siebie.

    cbt

  • 13. Data: 2007-06-05 21:51:33
    Od: "Katrin" <k...@w...pl>

    > Tak dla upewnienia, nie ma tam zapisu że to umowa na okres próbny od - do?

    no przecież napisałam jaka to umowa
    "umowa o pracę na czas określony od 01 czerwca do 31 sierpnia"
    więc chyba jasne, że nie próbny

    >Bo to co innego niż umowa zawarta na czas określony
    >Umowę na okres próbny można wypowiedzieć.

    czytaj uważniej posty
    przecież pisałam o tym w pierwszym poście

    K.