PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka placa za te prace?

  • 1. Data: 2002-07-09 16:09:53
    Temat: jaka placa za te prace?
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    Witam,
    chcialabym poznac wasze zdanie w nastepujacej kwestii:

    Ile powinna zarabiac osoba zajmujaca sie skladaniem komputerow
    (powiedzmy, ze ma do wyrobienia norme 10 komputerow dziennie i robi to w
    firmie pod Poznaniem.

    Interesuja mnie realne mozliwosci zarobkowania na takim stanowisku :)

    Za wszelkie sugestie i rady z gory wielkie dzieki,
    Pumcia

  • 2. Data: 2002-07-10 05:59:35
    Temat: Re: jaka placa za te prace?
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

    Uzytkownik "DDCom" <p...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Interesuja mnie realne mozliwosci zarobkowania na takim stanowisku :)
    >
    > Za wszelkie sugestie i rady z gory wielkie dzieki,

    1000 zl ??

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-07-10 10:58:44
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Krzysiek" <K...@D...prv.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "DDCom" <p...@p...fm> napisal w wiadomosci

    moj kolega pracowal jako serwisant.
    od kazdego zlozonego, przetestowanego z zainstalowanym windowsem kompa mial
    50 zl
    z tym, ze skladal ok 20 kompow tygodniowo

    Piter