eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2007-07-08 08:43:59
    Temat: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: wappi <w...@w...pl>

    Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy zostala zmieniona
    na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej ten fakt zapisac w CV?

    #1
    09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
    09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A

    #2
    09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana nazwy na "Y",
    obecnie wspolwiasciciel)


    Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?


  • 2. Data: 2007-07-08 17:55:21
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    wappi wrote:

    > Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    > zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    > ten fakt zapisac w CV?
    >
    > #1
    > 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
    > 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
    >
    > #2
    > 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
    > nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
    >
    >
    > Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?

    Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)

    --
    Mariusz Lotko


  • 3. Data: 2007-07-08 19:44:50
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>


    >> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
    >
    > Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)

    jak zostal wspolwlascicielem firmy to padla ;) teraz szuka nowe roboty

    Zz


  • 4. Data: 2007-07-08 20:11:54
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: wappi <w...@w...pl>

    Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):

    > wappi wrote:
    >
    >> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    >> ten fakt zapisac w CV?
    >>
    >> #1
    >> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
    >> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
    >>
    >> #2
    >> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
    >> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
    >>
    >>
    >> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
    >
    > Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
    >


    Szukam dodatkowej pracy ;)
    Wiec? Jak to napisac?


  • 5. Data: 2007-07-08 20:20:21
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    wappi napisał(a):
    > Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> wappi wrote:
    >>
    >>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    >>> ten fakt zapisac w CV?
    >>>
    >>> #1
    >>> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
    >>> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
    >>>
    >>> #2
    >>> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
    >>> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
    >>>
    >>>
    >>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
    >> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
    >>
    >
    >
    > Szukam dodatkowej pracy ;)
    > Wiec? Jak to napisac?
    Pierwszy wariant jest na pozór bardziej czytelny (zależy to od tego,
    jaką formę nagłówkową dla nazwy firmy i stanowiska oraz okresu
    zatrudnienia stosujesz w CV). Pierwszy wariant eksponuje też lepiej
    ważniejsze stanowisko współwłaściciela (pojawia się ono jako pierwsze,
    będzie więc lepiej zauważone.

    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych


  • 6. Data: 2007-07-08 20:26:31
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: Grzegorz McCartney Olędzki <m...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
    > Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    > zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    > ten fakt zapisac w CV?

    Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
    Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to świadczy
    w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba że ubiegasz
    się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
    (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)

    A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
    opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może na
    pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania stanowisk.
    Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile widziane.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Olędzki


  • 7. Data: 2007-07-09 07:26:35
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: wappi <w...@w...pl>

    Dnia 08-07-2007 o 22:26:31 Grzegorz McCartney Olędzki
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
    >> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    >> ten fakt zapisac w CV?
    >
    > Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
    > Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to świadczy
    > w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba że ubiegasz
    > się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
    > (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
    >
    > A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
    > opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może na
    > pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania stanowisk.
    > Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile widziane.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Olędzki
    >


    Moze i nie swiadczy o kwalifikacjach zawodowych, ale musze napisac co w danej firmie
    robie, prawda? ;) Nikt nie bedzie sie domyslal, na jakim stanowisku pracuje. ;)


  • 8. Data: 2007-07-09 19:05:05
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    wappi wrote:

    > Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> wappi wrote:
    >>
    >>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak
    >>> najlepiej ten fakt zapisac w CV?
    >>>
    >>> #1
    >>> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
    >>> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
    >>>
    >>> #2
    >>> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
    >>> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
    >>>
    >>>
    >>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
    >>
    >> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
    >>
    >
    >
    > Szukam dodatkowej pracy ;)
    > Wiec? Jak to napisac?

    Wersja #1 jest mniej zagmatwana. Nie wszystkich trzeba wtajemniczać w
    przekształcenia własnościowe firmy Y (kiedyś X).

    Poza tym: Twój przyszły pracodawca pomyśli, że zatrudniasz się w różnych
    firmach i wyłudzasz sobie znanymi tylko sposobami udziały i w ten sposób
    stanie się Twoim pracodawcą przyszłym-niedoszłym ;-)

    --
    Mariusz Lotko


  • 9. Data: 2007-07-09 19:08:28
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    wappi wrote:

    > Dnia 08-07-2007 o 22:26:31 Grzegorz McCartney Olędzki
    > <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >> Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
    >>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak
    >>> najlepiej ten fakt zapisac w CV?
    >>
    >> Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
    >> Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to
    >> świadczy w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba
    >> że ubiegasz się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
    >> (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
    >>
    >> A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
    >> opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może
    >> na pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania
    >> stanowisk. Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile
    >> widziane.
    >>
    >> Pozdrawiam,
    >> Grzegorz Olędzki
    >>
    >
    >
    > Moze i nie swiadczy o kwalifikacjach zawodowych, ale musze napisac co w
    > danej firmie robie, prawda? ;) Nikt nie bedzie sie domyslal, na jakim
    > stanowisku pracuje. ;)

    Grzegorz ma chyba jednak rację. "Właściciel" to nie stanowisko i choć w
    mniejszych firmach oznacza zwykle niemałą ilość pracy, to jednak wiąże
    się to z jakimś zakresem obowiązków.
    "Właściciel" jako stanowisko samo w sobie, to może mieć zakres obowiązków
    następującej treści:
    - branie udziału w zebraniach wspólników (trudnych, bo zakrapianych :-))
    - pobieranie dywidendy (dużej, więc praca ciężka ;-))

    --
    Mariusz Lotko

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1