-
1. Data: 2007-07-08 08:43:59
Temat: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: wappi <w...@w...pl>
Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy zostala zmieniona
na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej ten fakt zapisac w CV?
#1
09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
#2
09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana nazwy na "Y",
obecnie wspolwiasciciel)
Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
-
2. Data: 2007-07-08 17:55:21
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>
wappi wrote:
> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
> ten fakt zapisac w CV?
>
> #1
> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
>
> #2
> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
>
>
> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
--
Mariusz Lotko
-
3. Data: 2007-07-08 19:44:50
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
>
> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
jak zostal wspolwlascicielem firmy to padla ;) teraz szuka nowe roboty
Zz
-
4. Data: 2007-07-08 20:11:54
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: wappi <w...@w...pl>
Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):
> wappi wrote:
>
>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
>> ten fakt zapisac w CV?
>>
>> #1
>> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
>> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
>>
>> #2
>> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
>> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
>>
>>
>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
>
> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
>
Szukam dodatkowej pracy ;)
Wiec? Jak to napisac?
-
5. Data: 2007-07-08 20:20:21
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
wappi napisał(a):
> Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):
>
>> wappi wrote:
>>
>>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
>>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
>>> ten fakt zapisac w CV?
>>>
>>> #1
>>> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
>>> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
>>>
>>> #2
>>> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
>>> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
>>>
>>>
>>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
>> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
>>
>
>
> Szukam dodatkowej pracy ;)
> Wiec? Jak to napisac?
Pierwszy wariant jest na pozór bardziej czytelny (zależy to od tego,
jaką formę nagłówkową dla nazwy firmy i stanowiska oraz okresu
zatrudnienia stosujesz w CV). Pierwszy wariant eksponuje też lepiej
ważniejsze stanowisko współwłaściciela (pojawia się ono jako pierwsze,
będzie więc lepiej zauważone.
Pozdrawiam
Maciek
--
Kochana Mary!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tęsknię za Tobą tragicznie
A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych
-
6. Data: 2007-07-08 20:26:31
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: Grzegorz McCartney Olędzki <m...@p...onet.pl>
Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
> ten fakt zapisac w CV?
Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to świadczy
w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba że ubiegasz
się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
(współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może na
pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania stanowisk.
Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile widziane.
Pozdrawiam,
Grzegorz Olędzki
-
7. Data: 2007-07-09 07:26:35
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: wappi <w...@w...pl>
Dnia 08-07-2007 o 22:26:31 Grzegorz McCartney Olędzki
<m...@p...onet.pl> napisał(a):
> Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
>> ten fakt zapisac w CV?
>
> Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
> Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to świadczy
> w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba że ubiegasz
> się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
> (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
>
> A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
> opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może na
> pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania stanowisk.
> Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile widziane.
>
> Pozdrawiam,
> Grzegorz Olędzki
>
Moze i nie swiadczy o kwalifikacjach zawodowych, ale musze napisac co w danej firmie
robie, prawda? ;) Nikt nie bedzie sie domyslal, na jakim stanowisku pracuje. ;)
-
8. Data: 2007-07-09 19:05:05
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>
wappi wrote:
> Dnia 08-07-2007 o 19:55:21 Mariusz Lotko <i...@w...pl> napisał(a):
>
>> wappi wrote:
>>
>>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
>>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak
>>> najlepiej ten fakt zapisac w CV?
>>>
>>> #1
>>> 09.2006 - obecnie - firma Y (dawna nazwa "X"), wspolwlasciciel
>>> 09.2005 - 09.2006 - firma X, praca na stanowisku A
>>>
>>> #2
>>> 09.2005 - obecnie - firma X, praca na stanowisku A (od 09.2006 zmiana
>>> nazwy na "Y", obecnie wspolwiasciciel)
>>>
>>>
>>> Ktora opcja jest lepsza? A moze zapisac to jeszcze inaczej? Tylko jak?
>>
>> Jesteś współwłaścicielem firmy i CV piszesz? ;-)
>>
>
>
> Szukam dodatkowej pracy ;)
> Wiec? Jak to napisac?
Wersja #1 jest mniej zagmatwana. Nie wszystkich trzeba wtajemniczać w
przekształcenia własnościowe firmy Y (kiedyś X).
Poza tym: Twój przyszły pracodawca pomyśli, że zatrudniasz się w różnych
firmach i wyłudzasz sobie znanymi tylko sposobami udziały i w ten sposób
stanie się Twoim pracodawcą przyszłym-niedoszłym ;-)
--
Mariusz Lotko
-
9. Data: 2007-07-09 19:08:28
Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>
wappi wrote:
> Dnia 08-07-2007 o 22:26:31 Grzegorz McCartney Olędzki
> <m...@p...onet.pl> napisał(a):
>
>> Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
>>> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
>>> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak
>>> najlepiej ten fakt zapisac w CV?
>>
>> Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
>> Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to
>> świadczy w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba
>> że ubiegasz się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
>> (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
>>
>> A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
>> opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może
>> na pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania
>> stanowisk. Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile
>> widziane.
>>
>> Pozdrawiam,
>> Grzegorz Olędzki
>>
>
>
> Moze i nie swiadczy o kwalifikacjach zawodowych, ale musze napisac co w
> danej firmie robie, prawda? ;) Nikt nie bedzie sie domyslal, na jakim
> stanowisku pracuje. ;)
Grzegorz ma chyba jednak rację. "Właściciel" to nie stanowisko i choć w
mniejszych firmach oznacza zwykle niemałą ilość pracy, to jednak wiąże
się to z jakimś zakresem obowiązków.
"Właściciel" jako stanowisko samo w sobie, to może mieć zakres obowiązków
następującej treści:
- branie udziału w zebraniach wspólników (trudnych, bo zakrapianych :-))
- pobieranie dywidendy (dużej, więc praca ciężka ;-))
--
Mariusz Lotko