PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zachęcić kandydatów do składania CV?

  • 21. Data: 2007-07-05 09:33:52
    Temat: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 5 Jul 2007 08:12:42 +0200, "Gregor" <f...@w...pl> wrote:

    >no być może teraz inaczej powinno się zachęcać kandydatów, może więcej pisać
    >o rozwoju itp...

    Zacznijcie o kasie pisać. Mgliste obietice rozwoju etc. to dobre są
    dla naiwniaków.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2007-07-05 09:45:01
    Od: Any User <t...@t...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Zacznijcie o kasie pisać. Mgliste obietice rozwoju etc. to dobre są
    > dla naiwniaków.

    Niekoniecznie. Np. dla mnie, gdybym miał rozważać zmianę pracy, to awans
    i możliwość kierowania większą grupą/strukturą ludzi byłyby ważniejsze,
    niż np. 500 zł podwyżki. Co jest zresztą zgodne z wywodami imć Maslowa.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 23. Data: 2007-07-05 09:59:37
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    Gregor napisał(a):

    > Fakt, konkretnie nie piszemy o wynagrodzeniu często o tym rozmawialiśmy
    > pewnie kolejna tura ogłoszeń będzie zawierać te informacje.

    A z czystej ciekawości, dlaczego dotąd tej informacji nie było? Bo jest
    jakaś dziwna moda w naszym kraju, gdzie na rozmowach o pracę pytają się
    ile pracownik chce zarabiać ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 24. Data: 2007-07-05 10:03:39
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Thu, 5 Jul 2007 08:10:27 +0200, Gregor wrote:
    > To nie w tym problem. My szukamy ludzi bez jakiegoś wielkiego doświadczenia,
    > ba nawet preferujemy świeżą krew po studiach. Nie wymagamy też większych
    > umiejętności gdyż liczymy na nauke naszych systemów.
    A zatem chcesz wdrożyć człowieka w wewnątrzfirmowe rozwiązania. Zatem można
    założyć, że przez parę miesięcy pracownik będzie bezużyteczny, bo się
    dopiero będzie uczył i zacznie się zwracać po jakimś czasie.
    Z drugiej strony młody człowiek po studiach nie wie, czego chce od życia i
    szybko mu się plany zmieniają. Popracuje 10 miesięcy aż do wakacji, zerwie
    się na wakacje, potem zaciągnie do innej roboty albo ktoś go podkupi.
    Albo skompletujesz zespół a za rok będziesz pytał, dlaczego ludzie odchodzą
    i dlaczego projekt leży z powodu braku zasobów ludzkich.

    Pośrednik nie gwarantuje Tobie, że w/w problemy nie wystąpią, ale
    statystycznie pozwoli takie ryzyko obniżyć, bo zna się na kwestii
    znalezienia i utrzymania pracownika podobnie jak programista zna się na
    kodowaniu. Jak się informatycy biorą za kwestie HR to równie dobrze HRzy
    mogą zacząć pisać soft:)

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
    ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )

  • 25. Data: 2007-07-05 11:40:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 5 Jul 2007 11:27:54 +0200, "yig" <y...@o...pl> wrote:

    >Z drugiej strony tak chyba wyglada ich ogloszenie:
    >
    >"poszukuje pracownika na stanowisko "Programista
    >PHP".
    >
    >Oferujemy:
    >- Wysokie i zawsze pewne wynagrodzenie
    >- Uczestnictwo w ciekawych projektach (Du?e systemy CRM, CMS, portale itp.)
    >- Prace w mi3ym i m3odym zespole
    >
    >Miejsce pracy: Zielona Góra (tylko praca sta3a)."

    Wypisz wymaluj ogłoszenie agencji pośredniczącej ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2007-07-05 11:40:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 05 Jul 2007 11:45:01 +0200, Any User <t...@t...pl> wrote:

    >Niekoniecznie. Np. dla mnie, gdybym miał rozważać zmianę pracy, to awans
    >i możliwość kierowania większą grupą/strukturą ludzi byłyby ważniejsze,
    >niż np. 500 zł podwyżki. Co jest zresztą zgodne z wywodami imć Maslowa.

    Tak, tylko widzisz, to co napisałeś ciut się różni od 'możliwość
    awansu'.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 27. Data: 2007-07-05 22:15:55
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 5 Jul 2007 08:10:27 +0200, Gregor <f...@w...pl>
    w <f6i262$5q2$3@inews.gazeta.pl> napisał:

    > To nie w tym problem. My szukamy ludzi bez jakiegoś wielkiego doświadczenia,
    > ba nawet preferujemy świeżą krew po studiach. Nie wymagamy też większych
    > umiejętności gdyż liczymy na nauke naszych systemów.

    Weź zacytuj tu ogłoszenie, i wszystko będzie jasne.

    I podaj stawkę, jeżeli nie ma w ogłoszeniu, bo może sięokazać, że stawka
    może być dobra w mniemaniu ustalającego, ale śmieszna w mniemaniu
    studenta który kuma średnio lub bardziej.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 28. Data: 2007-07-05 22:19:48
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 01:56:33 -0700, warlock24 <w...@g...com>
    w <1...@k...googlegroups.co
    m> napisał:

    > Wybacz ale jeszcze nigdy nie widziałem ogłoszenia o pracę dla
    > programisty w którym nie byłoby napisane że wymagaja mniej niż 2 lat
    > doświadczenia :) Ogłaszałeś się w jakichś portalach typu pracuj.pl?

    > Może jednak w tym :) Kiedyś chciałem zostać programista dziś
    > programowanie jest dla mnie czymś w rodzaju rozwiazywania krzyżówek. Z
    > rozmów jakie wtedy prowadziłem z bardziej doświadczonymi od siebie na
    > różnych forach dyskusyjnych wynikało że to jest najgorsza robota jaka

    Banalne, drogi Watsonie, zamiast krzyżówek rozwiązujesz jolki.

    > można dostać - poprawianie błędów po poprzednikach, którzy nie
    > zostawili po sobie nawet jednej linijki dokumentacji badź tuż przed
    > zwolnieniem specjalnie popsuli kod źródłowy frameworka żeby zrobić na
    > złość pracodawcy. Czyli do frameworków open sourcowych przynajmniej sa

    Tych drugich się:
    a) pozywa o odszkodowanie z winy umyślnej
    b) jest coś co się nazywa CVS i stamtąd bierze sięostatnią działającą
    wersję

    > jakieś tutoriale i da się je zrozumieć :D

    A w środku syf z malarią, niewiele lepiej niż w closed source.

    Firma nie wspierała relokacji?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 29. Data: 2007-07-06 07:44:42
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Gregor wrote:

    > Witam
    >
    > Szukamy do firmy w Zielonej Górze programistów PHP, szukamy już od 2
    > miesięcy i nic.
    > Oferujemy duże i pewne zarobki a ofert jak nie było tak nie ma.
    >
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy
    > uczynić aby ktoś się zdecydował do przyjścia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Greg
    duże i pewne zarobki, tzn. ile?

  • 30. Data: 2007-07-06 08:42:38
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Mit o tym że mamy bezrobocie padł już dawno, ale co mimo tego należy
    > uczynić aby ktoś się zdecydował do przyjścia.

    Zaoferuj w ogłoszeniu karierę a nie pracę na konkretnym stanowisku.
    Musisz dotrzeć do innych potrzeb niż podstawowe.
    --
    Jackare