PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wylecieć z firmy T.

  • 1. Data: 2004-07-25 21:34:00
    Temat: jak wylecieć z firmy T.
    Od: "Jerez" <j...@s...pl>

    Mianowicie tak: wystarczy grzecznie zwrócić uwagę w poczekalni do lekarza
    kobiecie, która wchodzi bez kolejki, nie wiedząc, że ta jest matką szefa i
    boga firmy T., zarazem właściciela drużyny W. - pana C. Na drugi dzień na
    delikwenta, który ośmielił się na uwagę w przychodni, czeka na portierni
    wypowiedzenie umowy o pracę.

    J.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-07-26 06:34:34
    Temat: Re: jak wylecieć z firmy T.
    Od: "andrzej" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > delikwenta, który ośmielił się na uwagę w przychodni, czeka na portierni

    tak kobiety to wcielone zło, a szczególnie kobiety lekarze, nic już nie powiem
    o pielęgniarkach.

    R.G.

  • 3. Data: 2004-07-26 06:47:10
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > delikwenta, który ośmielił się na uwagę w przychodni, czeka na portierni

    My tez czytamy gazety, wiec nie wiem po co to piszesz? pracownika mozna dzis zwolnic
    z uwagi na "utrate zaufania", wiec ustawienie mamy udzialowca w kolejce do lekarza
    to i tak jakis powod:P

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-26 08:47:01
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Użytkownik a swoja droga to albo ta przychodnia taka dobra, albo szef taki
    biedny ze matke wysyla do lakarza przyzakladowego...

  • 5. Data: 2004-07-26 09:00:28
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzenie umowy o pracę.

    >My tez czytamy gazety, wiec nie wiem po co to piszesz?

    a gdzie o tym można przeczytać?

    sq

  • 6. Data: 2004-07-26 09:12:51
    Od: "Jerez" <j...@s...pl>

    >Użytkownik a swoja droga to albo ta przychodnia taka dobra, albo szef taki
    >biedny ze matke wysyla do lakarza przyzakladowego...

    ależ nie, po prostu oszczędny; nie wiesz, że oszczędnością i pracą itd...

  • 7. Data: 2004-07-26 09:31:27
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > a gdzie o tym można przeczytać?

    w Dzienniku ze 2 tygodnie temu :)