PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukac pracy za granica ?

  • 1. Data: 2003-10-13 11:38:17
    Temat: jak szukac pracy za granica ?
    Od: "Baton" <b...@p...pl>

    Witam !

    Mam pytanie, jak szukac pracy dla informatyka za granica ? Szczegolnie w
    krajach anglo-jezycznych. Moze komus przychodza do glowy linki do agencji
    posrednictwa ?

    Z gory dzieki,
    Baton

    PS. prosze o odpowiedzi rowniez na priva.

  • 2. Data: 2003-10-13 11:48:19
    Temat: Re: jak szukac pracy za granica ?
    Od: "mer" <b...@w...de>

    www.lazybones.com

  • 3. Data: 2003-10-13 19:09:28
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > www.lazybones.com

    nie uwazasz, ze w/w URL jest _nieco_ off-topic?

    a odn adresow:
    www.monster.com (.ca, .au, .uk, itp).
    www.dice.com

    btw - mysle, ze Nina bedzie najbardziej kompetentna w w/w zakresie.

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2003-10-13 22:00:47
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 13 Oct 2003 13:38:17 +0200
    "Baton" <b...@p...pl> wrote:

    > Mam pytanie, jak szukac pracy dla informatyka za granica ? Szczegolnie
    > w krajach anglo-jezycznych. Moze komus przychodza do glowy linki do
    > agencji posrednictwa ?

    daruj sobie posrednikow, na ogol oskubia z kasy a w gruncie rzeczy nic
    nie gwarantuja.

    lepiej znalezc konkretne firmy, do ktorych chcesz startowac i
    zorientowac sie, czy szukaja pracownikow i jakich. zorientowac sie, czy
    przyjmuja tez nie-obywateli swojego kraju no is lac do nich swoje CV.

    w temacie szukania owych firm - google twoim przyjacielem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 5. Data: 2003-10-13 22:02:17
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 13 Oct 2003 21:09:28 +0200
    "" <g...@W...onet.pl> wrote:

    > a odn adresow:
    > www.monster.com (.ca, .au, .uk, itp).
    > www.dice.com

    o to to.

    mozna jeszcze wrzucic odpowiednie slowa-klucze (dotyczace zakresu i
    firm, ktore cie interesuja i gdzie chcialbys pracowac) w google, znalezc
    websajty tych firm i sprawdzac na ich stronach.

  • 6. Data: 2003-10-14 12:47:16
    Od: "Baton" <b...@p...pl>

> [...]
    > przyjmuja tez nie-obywateli swojego kraju no is lac do nich swoje CV.
    >
    > w temacie szukania owych firm - google twoim przyjacielem.

    Dzieki za odpowiedzi. Wszystko fajnie, ale skad ja mam wiedziec gdzie chce
    pracowac ? Oprocz mutlinationali nie znam firm na lokalnych rynkach. Nawet
    nie wiem jak duza jest firma do ktorej ew. wysylam mejla/cv. Jedyne co wiem
    to mniej wiecej rejon w ktorym chcialbym mieszkac.A i to niekoniecznie.

    Osobna sprawa sa place. W polsce jest zwyczaj,ze na rozmowie kwalifikacyjnej
    pytaja ile chcesz zarabiac.A skad ja mam wiedziec ile moge krzyknac w takim
    USA na przyklad zeby wystarczylo na zycie + jakies wakacje ?

  • 7. Data: 2003-10-14 21:58:52
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 14 Oct 2003 14:47:16 +0200
    "Baton" <b...@p...pl> wrote:

    > Dzieki za odpowiedzi. Wszystko fajnie, ale skad ja mam wiedziec gdzie
    > chce pracowac ? Oprocz mutlinationali nie znam firm na lokalnych
    > rynkach. Nawet

    a kto ma wiedziec? duch swiety?

    masz jakies kwalifikacje, tak? jakis zawod? doswiadczenie? to szukaj
    sobie na poczatek firm bedacych potentatami w branzy.
    TO chyba umiesz znalezc????

    wlez na ich strony, poczytaj jak opisuja stanowiska na ktore chca
    zatrudniac, kwalifikacje jakie wymagaja.

    bedziesz na poczatek wiedzial, do czego dazyc.

    > nie wiem jak duza jest firma do ktorej ew. wysylam mejla/cv. Jedyne co
    > wiem

    na etapie wysylania CV nie musisz tego wiedziec.
    jak cie zaprosza na rozmowe - to wtedy tak, lepiej sie przygotowac i
    wiedziec, co dana firma robi i czym sie zajmuje.

    poza tym - najwazniejsze - jaki znasz jezyk europejski obcy biegle?

> [...]
    > kwalifikacyjnej pytaja ile chcesz zarabiac.A skad ja mam wiedziec ile
    > moge krzyknac w takim USA na przyklad zeby wystarczylo na zycie +

    w tej chwili zeby w ogole do USA sie dostac na wize pracownicza, to
    musisz byc naprawde znakomitym fachowcem w tym co robisz.

  • 8. Data: 2003-10-16 19:43:15
    Od: "pentel1" <p...@o...pl>

    witam,
    posiadam poradnik o pracy w unii europejskiej
    jesli jestes zainteresowana daj mi znac

    pozdrawiam
    .usun...

  • 9. Data: 2003-10-16 21:09:18
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 16 Oct 2003 21:43:15 +0200
    "pentel1" <p...@o...pl> wrote:

    > witam,
    > posiadam poradnik o pracy w unii europejskiej
    > jesli jestes zainteresowana daj mi znac

    nieuwaznie czytasz. to nie ja szukam pracy za granica. ja odpowiadalam
    tylko na maila osoby, ktora szuka.