PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?

  • 11. Data: 2004-02-19 09:12:22
    Temat: Re: jak szukac pracy? Jak Ty ja znalazles?
    Od: "ArekB" <a...@p...pl>

    Użytkownik "hrabia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c11r7v$ksl$1@opal.futuro.pl...
    > To akurat może być Twoja wada - pracodawca może przypuszczać, że zamiast
    > pracować będziesz zajmował się biurowym romansem z upatrzoną kandydatką na
    > żonę........

    ale kawaler czesciej bedzie przychodzil na kacu po wczorajszej imprezie i
    przez to bedzie baaaaardzo niewyspany :)))))

  • 12. Data: 2004-02-19 09:25:01
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > Wrocilem po roku z Holandii z zamiarem podjecia zaocznie studiow
    > podyplomowych. Zapisalem sie na Uniwersytet i rozpoczalem poszukwanie pracy.
    > Szukam tak dwa miesiace i nawet nie bylem na zadnej rozowie kwalifikacyjnej.
    > Zlozylem okolo 20 aplikacji (CD+LM) i otrzymalem zaledwie 1 odpowiedz via
    > e-mail ze z przykroscia zawiadamiamy.....

    Moze cos jest nie tak w Twoim CV i LM? To dziwne, ze w ciagu 2 m-cy nikt nawet
    cie nie zaprosil na rozmowe. Rownie dobrze, moze skladasz papiery nie tu,
    gdzie trzeba? czy wszedzie skladasz to samo CV i LM? Ogolnie znzna prawda
    jest, ze na rozne stanowiska, rozne rzeczy nalezy podkreslac. To samo z LM.
    Nie moze byc na 1 kopyto do wszystkich firm.

    Praca w LA w banku to jeszcze nic. Czy piszesz w CV co tam konkretnie robiles?
    Czy tylko: Bank of America - LA, California, USA, stanowisko i od ... do...?
    To wbrew pozorom troche malo, bo nikomu nic nie mowi.

    Musisz tez wziac pod uwage, ze czesto ludzie boja sie zatrudniac lepszych od
    siebie. Oczywiscie ludzie z kompleksami, ale takich wbrew pozorom jest calkiem
    sporo.

    Zreszta, jak chcesz, przyslij mi papiery, popatrze i moze razem cos wymyslimy,
    co dwie glowy to nie jedna :)

    Pomagalam ostatnio koledze (bez doswiadczenia zupelnie) napisac CV i LM. na 10
    wyslanych aplikacji w zeszly piatek, jest juz po 2 rozmowach kwalifikacyjnych.
    Moze mial farta, a moze cos w tym jest :)

    Pozdrawiam
    parrot

  • 13. Data: 2004-02-19 09:26:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik miras napisał:
    > krzysztofsf wrote:
    >

    > powiem tak: wiem ze ma on jakis wplyw, ale nie az taki zebym sobie
    > zawracal tym glowe.

    Oczywiscie. Po prostu stanowi czasem jakis tam % procesu decyzyjnego
    pracodawcyu. Dla niektorych jest nieistotny, a inni przywiazuja wrecz do
    niego nadmierna wage. Nie moze byc w zadnym wypadku bodzcem do zawarcia
    malzenstwa w celu zwiekszenia swoich szans na rynku pracy :)))))))

    > Pozdr
    > miras

    pzdr
    Krzysztof

  • 14. Data: 2004-02-19 11:50:01
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    No cóż doświadczenie i obycie czasem jest zaletą ale czasem też przeszkodą -
    pracodawca moze zakładać że będziesz chciał diabli wiedzą jakiej kasy...
    taniej więc wziąć kogoś po studiach - kogo sie przyuczy

    No ale szukać trzeba, być moze nalezy przygotować 2 wersje CV- jedną
    podkreślająca Twoje doświadczenie (to tam gdzie wyczuwasz że może ono być
    istotnym argumentem), a drugie - gdzie nie chwalisz się zbytnio nim (tam
    gdzie to może przeszkadzać, bo oczekiwane kwalifikacje są powszechnie
    dostępne na rynku) - no i wysyłać odpowiednio - albo jedno albo drugie...A
    na rozmowie to już pewne rzeczy można doprecyzować, poza tym tam pada
    kwestia kasy więc pracodawca już wie co mu grozi (genralnie - chodzi o to
    aby dostać siena rozmowę, bo z ogloszenia to często niewiele wynika, a w
    trakcie rozmowy można podpasować sie pod wymagania pracodawcy i wyczuć -
    czym chwalić, a czym nie)

  • 15. Data: 2004-02-19 11:55:26
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Aha - ostatnio w podobny sposób poradziłem siostrze - ukończyła medycynę, a
    spróbuj znaleźć pracę jako młody lekarz po stażu, bez doświadczenia i
    specjalizacji...państwowa służba zdrowia to sytuacja beznadziejna (bez
    układów i pleców nie ma szans), poza tym - 800zł netto pensji. Wysłała do
    3-ch prywatnych przychodni w W-wie... odezwali się z dwóch, poszła na
    rozmowę do pierwszej i ... od następnego dnia już pracowała (i to jako
    lekarz a nie akwizytor czy recepcjonistka) - a przy tym dostała pensję ...
    2000zł netto.
    Na drugą rozmowę już nie poszła :)

  • 16. Data: 2004-02-19 21:12:21
    Od: "sure" <s...@g...pl>

    > Wydaje mi sie, ze w Twoim przypadku jest to strach potencjalnego
    pracodawcy,
    > ze z takimi papierami bedziesz oczekiwal ch*j wie jakich apanazy... ;P
    >
    > --
    > Pozdrawia m.

    Zatrudnij sie na 2 tyg jako pomocnik na budowie, zawsze to bedzie inaczej
    wygladac w twoim cv;)

    pozdro

  • 17. Data: 2004-02-20 13:32:10
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > rozmowę do pierwszej i ... od następnego dnia już pracowała (i to jako
    > lekarz a nie akwizytor czy recepcjonistka) - a przy tym dostała pensję ...
    > 2000zł netto.
    > Na drugą rozmowę już nie poszła :)

    No i przeszła jej koło nosa pensja 4000 zł i funkcja ordynatora;-)

  • 18. Data: 2004-02-23 18:04:16
    Od: Daniel Wasyliszyn <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    To co ty tu k.... robisz wracaj spowrotem bo tutaj to raczej nie bedzi ci
    łatwo