PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak ZMIENIĆ pracę ?

  • 1. Data: 2004-08-16 10:25:32
    Temat: jak ZMIENIĆ pracę ?
    Od: "seb" <s...@o...pl>

    Witam, może miał ktoś podobny problem...

    Pracuje w firmie na stałą umowe od 2 lat, okres wypowiedzenia mam
    jak wiadomo 1 miesiąc - po wstępnych rozmowach z szefem wyniósłby on ok 1-2
    tygodnie

    Jednak jak tylko powiem o tym na rozmowie o prace w innej firmie...to od
    razu inaczej na mnie patrzą,
    każą sie dowiedzieć od kiedy mógłbym w razie czego zacząć...a jak sie
    odzywam następnym razem....za 1-2 dni...
    to juz odrzucają moją oferte bez podawania przyczyny :( - dodam, ze
    wymagania co do kandydata
    zawsze spełniałem...

    Więc teraz mam problem: Jak zmienić prace by nie porzucić tamtej a zeby jak
    najszybciej iść do innej ? :(

    2 razy w ciągu ostatniego miesiąca mnie odrzucili prawdopodobnie z tego
    powodu, ze nie mogłem zacząć OD ZARAZ...

    Jak zacząć od zaraz nie będąc bezrobotnym ??

    Pozdrawiam i dzieki za odp

  • 2. Data: 2004-08-16 15:26:02
    Temat: Re: jak ZMIENIĆ pracę ?
    Od: "BadBB" <b...@v...pl>

    Powiedziec, ze mozesz zaczac od zaraz.... w tamtej pojsc na urlop zdrowotny
    od dnia nastepnego (zapalenie pluc), a po wykurowaniu sie isc na urlop :-)

  • 3. Data: 2004-08-16 23:10:51
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    wg mnie popełniasz bląd przychodząc na rozmowę nieprzygotowany. to cie juz
    stawia w niekorzystnym świetle.

    tym nieprzygotowaniem jest, o czym napisałeś, brak precyzyjnej odpowiedzi na
    pytanie "od kiedy możesz zacząć".

    Ja zawsze na to pytanie odpowiadam zgodnie z prawdą - za dzień, za miesiąc,
    za dwa miesiące.

    Wyjdź z założenia, że jesteś najlepszy na to stanowisko. Bądź zdecydowany,
    rzeczowy, konkretny. W kazdej odpowiedzi. Nie żadne "może", "nie wiem jak
    ktos tam coś tam"
    Bo wtedy dasz obraz siebie jako pracownika, na którego warto poczekać.

    I to samo z dotychczasowym pracodawcą. Powiedz, czego oczekujesz, co
    potrzebujesz itd. i powodzenia