PracaGrupypl.praca.dyskusje › internet solution partners

  • 1. Data: 2006-06-17 07:37:00
    Temat: internet solution partners
    Od: m...@g...com

    Spory czas temo ktos pytakl sie o firme internet solution partners (
    www.is-partners.com ). Cytuje:

    > Witam. Wie ktos moze cos a temat w/w firmy? Moze ktos tam pracuje i moze
    > powiedziec na jakiej zasadzie dziala ta firma i czym sie zajmuje? Z gory
    > dziekuje za pomoc.
    >
    > TRACK
    >
    > P.S. Adres internetowy to: http://www.is-partners.com

    Mino iż monelo duzo czasu od posta napisze jakie mam wrazenie ze
    wspopracy z ta firma.
    Nie polecam zglaszac sie do pracy poniewaz nie placa w terminie i zdaza
    sie ze wogole nie placa (jezeli ktos odpowiedznio sie nie zabezpieczy -
    przypadek studentow - chlopak 2 miesiace prosil sie o 400 zl a wczesnie
    zapitalal jak wol 3 miesiace ). Wiekszosc rzeczy udawana, kretactwo,
    klamanie klientow etc. Slowem najczarniejszy scenariusz. Ja po
    odzyskaniy 90% zaplaty ucieklem gdzie pieprz rsnie.

    Pisze ku przestrodze innych

    Pozdr
    mixxx

    --
    http://mixxx.pl/workblog

  • 2. Data: 2006-06-17 09:46:02
    Temat: Re: internet solution partners
    Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > sie ze wogole nie placa (jezeli ktos odpowiedznio sie nie zabezpieczy -
    > przypadek studentow - chlopak 2 miesiace prosil sie o 400 zl a wczesnie

    Nie wół tylko baran. 400pln za 3 m-ce pracy to juz nawet nie baran....

    Marcin Marski

  • 3. Data: 2006-06-19 09:04:20
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Unikać, jak tylko sie da, mnie kiedyś oferowali praktykę (jeszcze w trakcje
    studiów) zgodzilem sie bo wszedzie mialem problem ze znalezieniem pracy własnie
    z powodu braku praktyki. Nie potrafili dokładnie określić ile taka praktyka
    miałaby trwać, prace były nieregularne, a jeżeli juz coś dostałem to okazywało
    sie ze to jest bardzo pilne i mialem krótki termin na zrobienie tego. Pod koniec
    mialem problem żeby zakończyć te "praktyki" i uzyskać od nich świadectwo praktyk
    (całość trwała chyba z 1,5 miesiąca), dosyc ostro sie stawiali ale ulegli. Sądzę
    że wiecej osób w ten sposób wykorzystali. Ja osobiście radzę unikać tej firmy