PracaGrupypl.praca.dyskusje › instruktor nauki jazdy - kilka pytań

  • 31. Data: 2008-02-19 07:23:14
    Temat: Re: instruktor nauki jazdy - kilka pytań
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Aleś ty głupi. Z tobą nikt nie rozmawia, najwyżej cię poucza, choc to
    > strata czasu.

    Miernota jesteś, obnażyłeś się totalnie. Że nawet nie masz wstydu tak się
    publicznie kompromitować.

  • 32. Data: 2008-02-19 07:29:37
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Ty chyba faktycznie gówniarz jesteś.
    > Umysłowo na pewno.

    ROTFL. Łatwo Cię rozgryźć, jak Ci się kończą "mądre" słówka, argumentów i
    tak nie masz, zaczynasz wracać mentalnie do korzeni...

  • 33. Data: 2008-02-19 07:49:22
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 08:29:37 +0100, kriss napisał(a):

    > ROTFL. Łatwo Cię rozgryźć, jak Ci się kończą "mądre" słówka, argumentów i
    > tak nie masz, zaczynasz wracać mentalnie do korzeni...

    A panowie to by tak nie mogli zacząć okładać się gnojem
    na priv zamiast tutaj?

    Waldek

  • 34. Data: 2008-02-19 13:59:48
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A panowie to by tak nie mogli zacząć okładać się gnojem
    > na priv zamiast tutaj?
    >
    > Waldek

    Ja już znikam...

    Pozdr
    Kriss

  • 35. Data: 2008-02-19 14:10:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:j2xf7v6v1rlm$.11v97ioavexbe$.dlg@40tude.net Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > A panowie to by tak nie mogli zacząć okładać się gnojem
    > na priv zamiast tutaj?
    Jakie obrzucanie gnojem, nie przesadzaj, to tylko przystopowanie głupio
    przemądrzałego szczyla.
    Zresztą szczyl obiecał, że znika.

    --
    Jott

  • 36. Data: 2008-02-19 14:52:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpeqck$f07$1@atlantis.news.tpi.pl kriss
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak się "rozmawia" z pseudointeligentem twojego pokroju trzeba się
    > liczyć że się można pobrudzić.
    Wiedziałem, gówniarzu, ze nie wytrzymasz...

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2008-02-19 14:53:50
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

  • 38. Data: 2008-02-19 20:17:27
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 15:52:17 +0100, Jotte napisał(a):
    > Wiedziałem, gówniarzu, ze nie wytrzymasz...

    A nie pisałem, że gnojem...?

    Waldek