PracaGrupypl.praca.dyskusje › inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych

  • 1. Data: 2007-06-23 12:30:02
    Temat: inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych
    Od: bogdan <e...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Będąc w urzędzie pracy natknąłem się ogłoszenie o wolnym stanowisku
    na inspektora ds. wspólnot mieszkaniowych.
    Zakładając, że skoro ogłoszenie to wisi praktycznie na każdym słupie w
    budynku
    to nie ma chętnych do podjęcia pracy w tym charakterze.
    Pewnie nie jest to łatwy kawałek chleba.
    Czy ktoś chciałby podzielić się swoimi doświadczeniami w tym temacie
    jeżeli takie posiada?

  • 2. Data: 2007-06-23 13:47:05
    Temat: Re: inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Wiesz Bogdan moze poszukaj stanowiska prezesa spoldzielni mieszkaniowej, tak
    samo nadajesz sie na jedno jak i drugie stanowisko.

  • 3. Data: 2007-06-24 03:33:34
    Od: u...@g...pl

    On 23 Cze, 21:47, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > Wiesz Bogdan moze poszukaj stanowiska prezesa spoldzielni mieszkaniowej, tak
    > samo nadajesz sie na jedno jak i drugie stanowisko.

    A ja też jestem ciekaw co to za stanowisko? Ty chyba wiesz, więc
    podziel się wiedzą. Czy tylko tak piszesz, żeby komuś p...lić?

    Usjwo

  • 4. Data: 2007-06-24 14:39:47
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Sam jestem ciekaw co to za stanowisko .

  • 5. Data: 2007-06-26 09:03:12
    Od: aa <a...@a...pl>

    MT wrote:
    > Sam jestem ciekaw co to za stanowisko .

    Pytanie brzmi: w jakiej firmie/instytucji.

    Jeśli to wodociągi/elektrownia/ciepłownia to najprawdopodobniej chodzi o
    osobę sprawdzającą liczniki na wejściach do bloków :)

    W urzędach gminy/miasta będzie to osoba odpowiedzialna za sprawdzanie
    poprawności dokumentów przedstawianych przez wspólnoty.

    A zgadnijcie czym będzie się taki Inspektor zajmował w firmie
    ubezpieczeniowej :)

  • 6. Data: 2007-06-26 09:07:26
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Inspektami?