PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyka w przyszlosci...

  • 61. Data: 2004-01-02 06:12:52
    Temat: Re: informatyka w przyszlosci...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Czy ja wiem ? Kiedys zdarzylo mi sie skrecac cluster Compaqa ...
    > znajomosc sprzetu sie przydala ....

    Cóż. Może w tej korporacji w której Ty pracujesz (bo zdaje się gdzieś
    pracujesz, prawda?) bazodanowcy skręcają komputery :)
    Tak czy siak - współczuję.

    --
    Przemysław Maciuszko
    http://zkampinosu.truskaw.net

  • 62. Data: 2004-01-02 06:13:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Wazne, bo inaczej nie mozesz tez kontrolowac, czy taki administrator systemu
    > nie robi cie w bambuko :-)

    Coś sugerujesz? :)

  • 63. Data: 2004-01-02 09:58:41
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    slimak <s...@p...pl> napisał(a):

    > Raf jakos bezplatnego kursu na twojej stronce to nie widze hehe wy chyba
    > prowadzicie szkolenia :)

    Bezpłatny kurs masz tutaj:

    http://mindview.net/Books/DownloadSites/

    These are the independent sites who have offered to mirror the books
    Thinking in C++, 2nd Edition, Thinking in Java, 1st and 2nd Editions, and
    Thinking in Patterns, all of which include source code. Make sure you check
    the contents of the sites against the Master Download Site (below); there is
    no guarantee that the mirror sites have been updated to include the most
    recent files.

  • 64. Data: 2004-01-02 10:09:05
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    ale i tak na koncu bedziesz po prostu cieciem na systemie ;))) pilnowal
    > porzadku :)

    a ty moze sam tez jestes cieciem?

  • 65. Data: 2004-01-02 11:26:12
    Od: Raf256 <s...@r...com>

    " leszek" <s...@g...pl> wrote in

    > Bezpłatny kurs masz tutaj:
    > http://mindview.net/Books/DownloadSites/

    No tak, domyslam sie ze moje bezplatne materiay nie beda ani jedyne w
    Sieci ani najlepsze ;)

    > These are the independent sites who have offered to mirror the books
    > Thinking in C++, 2nd Edition, Thinking in Java, 1st and 2nd

    To mnie ciekawi, to znaczy iz slynna Thinking in C++ jest dostepna
    darmowo w sieci? Nie jest to warez/nielegalna kopia? W takim razie dzieki
    za informacje :)

    --
    http://www.raf256.com/

  • 66. Data: 2004-01-02 20:44:28
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Coś sugerujesz? :)

    Nie, nie, nie :-)

    --
    Jacek

  • 67. Data: 2004-01-02 22:33:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@m...pl news:bt4l04$v2i$1@absinth.dialog.net.pl

    > Krotko - zastrzezenia co do gospodarki pamiecia w Windows XP - prosze
    > o przyklady.

    Proponuje przeczytac ponownie, ze zrozumieniem.

    A dlatrego "w miare sensownie" a nie "super-wypas" bo i tak nie zaalokuje
    nawet pod XP powyzej 4 GB pamieci.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 68. Data: 2004-01-05 08:17:08
    Od: "Andrzej Szunert" <a...@s...org>

    Duzo piszecie na temat tego, który system jest lepszy. Chciałbym dodać do
    tej dyskusji jeszcze jedno.

    Popularność OS'a nie do końca wynika z jego wad i zalet, ale w dużej części
    od dostępności oprogramowania dla danego systemu. Z kolei dostępność tegoż
    wynika między innymi z tego jak szybko i wydajnie da sie je tworzyć. Ja
    programuję na windzie i to co winda daje programiście (chodzi mi o
    wewnetrzne mechanizmy, usługi, furtki w zasadzie do wszystkiego i kompletna
    dokumentacja /msdn.microsoft.com) nie ma porównania z tym co daje
    jakikolwiek unix czy linux). Zgadzam sie natomiast z wyższością linuxa jako
    systemu do zastosowań sieciowych, stawiam linuxy jako bramy, serwery poczty
    itp)

    P.S.
    Aha - a'propos baz danych. Bazy to nie tylko Oracle, akurat tutaj MS
    bardzo ładnie wypada ze swim SQLServerem i to zarówno ze względu na
    wydajność jak i (!!!) cene. O bazach typu MySQL i PostgressSQL nie wpominam
    ze zrozumiałych chyba względów ...

    Pozdrawiam Wszystkich i szczęśliwego nowego