PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia

  • 1. Data: 2005-06-23 04:15:30
    Temat: informatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia
    Od: Karol Lipnicki <k...@v...int.pl>

    Doświadczony "użytkownik" i administrator systemów Linuks szuka pracy w
    charakterze:
    - asystent administratora sieci LAN/WiFi;
    - HelpDesk;
    - programista PHP - MySQL;

    Moje doświadczenie opiera się na:
    - administracji niewielką siecią osiedlową (Linux PLD 1.99);
    - obsługą i konfiguracją:
    - serwera ftp (proftpd)
    - serwera poczty (imap, pop, smtp)
    - serwera newsów (nntp)
    - serwera www (httpd -> Apache)
    - administracja własnym systemem;
    - udział we współtworzeniu kliku serwisów o tematyce Linux/Unix;

    Na obecną chwilę posiadam biegłą znajomość takich systemów jak:
    - Linux
    - Mandrake
    - Suse
    - Gentoo;
    - Debian (rodzina Woody i Sarge);
    - PLD
    - FreeBSD
    - Fedora
    - Ubuntu, Kubuntu
    - Slackware

    Co wynika z powyższych informacji, nie jest mi obca budowa i
    administracja sieciami LAN oraz
    administracja usługami na takim serwisie.

    Moje wykształcenie to:
    - wykształcenie średnie;
    - nauka w Studium Policealnym na kier. Informatyka - Administracja
    Systemami;

    Znane jest mi również oprogramowanie type ERP:
    - Teta;
    - SAP;
    - Płatnik;

    Jestem typowym informatykiem - samoukiem. Wszystko czego zdążyłem się do
    tej pory nauczyć - osiągnąłem samodzielnie,
    dzięki wielki nakładom pracy i nauki.
    Systemy i sieci to mój prawdziwy "konik" - cały wolny czas poświęcam
    temu właśnie zagadnieniu.....

    Dlaczego szukam takiej pracy - chcę zyskać możliwość rozwoju, obserwować
    zdolniejszych od siebie, i posiąść możliwość podejmowania coraz to
    większych wyzwań.

    Kontakt:
    tel. kom.: 887-328-471
    mail: a...@m...int.pl
    gg: 5047704
    Miasto zamieszkania: Wrocław

  • 2. Data: 2005-06-24 06:22:41
    Temat: Re: informatyk samouk szuka dodatkowego zajęcia
    Od: Tomasz Wolski <s...@u...org>

    Karol Lipnicki napisał(a):
    > Na obecną chwilę posiadam biegłą znajomość takich systemów jak:
> [...]

    A od kiedy to FreeBSD to Linux? Z taka znajomoscia systemow na pewno
    mozesz liczyc na prace ;)

  • 3. Data: 2005-06-25 08:27:51
    Od: Karol Lipnicki <k...@v...int.pl>

    Tomasz Wolski wrote:

    > A od kiedy to FreeBSD to Linux? Z taka znajomoscia systemow na pewno
    > mozesz liczyc na prace ;)

    Nie chcę być złośliwy, ale:

    ehhh, odezwał się fachowiec. Widzisz, pomimo błędu w ogłoszeniu wiem o
    Unixach więcej niż ty o samym sobie :)

  • 4. Data: 2005-06-26 16:53:36
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Karol Lipnicki wrote:

    > Nie chcę być złośliwy, ale:

    acha - wyciagnales z naglowkow jego wiadomosci informacje, ze uzywa
    windowsow; i co ma byc w tym dokladnie zlosliwego??

    > ehhh, odezwał się fachowiec. Widzisz, pomimo błędu w ogłoszeniu wiem o
    > Unixach więcej niż ty o samym sobie :)

    wytlumacz prosze, w jaki dokladnie sposob wyciagniecie informacji
    z naglowka - czyli tej czesci posta, ktora po prostu nie jest
    zazwyczaj wyswietlana na ekranie, lecz jest jego integralna czescia
    - pozwala na stwierdzenie poziomu "wiedzy o Unixach"??

    poza tym oczywiscie FreeBSD to nie jest oparty o jadro Linux i nie
    ulega to najmniejszej watpliwosci;

    nie - nie musisz mi odpowiadac;
    adas;

  • 5. Data: 2005-06-26 17:47:08
    Od: Mariusz <e...@n...o2.pl>

    sobota, 25 czerwca 2005 10:27 Karol Lipnicki napisał na pl.praca.szukana:

    > Nie chcę być złośliwy, ale:

    Nagłówki w wiadomościach można zmieniac :> i nie tylko ...
    Z drugiej strony jak ktoś używa windowsa to jest lama ?

    --
    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2005-06-26 18:34:34
    Od: RaFciOzAuR <rafciozaur@wywal_to_o2.pl>

    Mariusz napisał(a):

    > Nagłówki w wiadomościach można zmieniac :> i nie tylko ...
    > Z drugiej strony jak ktoś używa windowsa to jest lama ?

    Uważam, że pojmowanie tematu przez wątkotwórcę sprowadza się do
    następującej zasady :

    if odpowiedź_na_posta(moj_genialny_tekst As
    wypocina)!=moje_ego(docenienie=True) then
    Execute(Type_mismatch=True; Zdrowy_rozsądek=Randomize(); Nieco_pokory=Null);

    a tak serio drogi Karolu, czytając Twoje odpowiedzi odnoszę wrażenie, iż
    jeszcze w paru innych kwestiach dotyczących
    Twojej osoby mają zastosowanie słowa
    "Jestem typowym (...) samoukiem. Wszystko czego zdążyłem się do tej pory
    nauczyć - osiągnąłem samodzielnie...".

    --

    pozdrawiam serdecznie,

    -= RaFciOzAuR =-