PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy, dzisiejsza Rzeczpospolita

  • 11. Data: 2004-06-22 22:30:23
    Temat: Re: informatycy, dzisiejsza Rzeczpospolita
    Od: "ethan" <e...@n...spam.in.wp.pl>

    Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał

    > Czy oprocz duzych osrodkow (W-wa) i srednich (Wroclaw,
    > Krakow, Gdansk), gdzies w malych typu Katowice,
    > mozna wyjsc powyzej 2 000 -2 500zl brutto?

    tak jest, Rzeszow, 3000 brutto, poczatki kariery

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-06-23 08:17:57
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > ...Czy bylbys w stanie wskazac mi kilka
    > duzych firm informatycznych lub oddzialow - ulokowanych w
    > bylym woj. katowickim?

    Microsoft - w samych Katowicach (biurowiec Farmacol'u)

  • 13. Data: 2004-06-23 09:33:06
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    "Kasek" <k...@f...onet.pl> wrote in message

    > no ludnosciowo to jest duzy, pod wzgledem przemyslu ciezkiego tez.
    > Ale informatycznie - dno. Czy bylbys w stanie wskazac mi kilka
    > duzych firm informatycznych lub oddzialow - ulokowanych w
    > bylym woj. katowickim?
    Np. SPIN, Prokom, COIG, Hoga czy dajmy na to moja firma :)

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 14. Data: 2004-06-23 13:27:18
    Od: "dan" <dan123@wywal_TOpoczta.onet.pl>

    > tak jest, Rzeszow, 3000 brutto, poczatki kariery
    >
    > pozdrawiam

    Wawa - 9000 (branża ubezpieczeniowa, sektor IT)
    I jest OK

  • 15. Data: 2004-06-23 16:02:45
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    MerlinXP wrote:

    > Microsoft - w samych Katowicach (biurowiec Farmacol'u)

    AFAIK to nie ma juz oddzialu MS w katowicach

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 16. Data: 2004-06-23 16:03:32
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    dan wrote:

    > Wawa - 9000 (branża ubezpieczeniowa, sektor IT)
    > I jest OK

    I do porownania to raczej trzeba podac w ktorej czesci sektora IT itp bo
    w roznych dziediznach sie roznie zarabia itd

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 17. Data: 2004-06-24 12:08:23
    Od: "dan" <dan123@wywal_TOpoczta.onet.pl>

    > I do porownania to raczej trzeba podac w ktorej czesci sektora IT itp bo
    > w roznych dziediznach sie roznie zarabia itd

    Zarządzanie i obsługa systemów baz danych, hurtownie danych

  • 18. Data: 2004-06-24 12:11:30
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    dan wrote:

    > Zarządzanie i obsługa systemów baz danych, hurtownie danych
    no to ladna dzialeczka :) i w cenie na rynku jak najbardziej

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl