PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabiaja konsultanci call center w Polsce?

  • 1. Data: 2003-09-15 10:26:06
    Temat: ile zarabiaja konsultanci call center w Polsce?
    Od: "MoniJ" <m...@p...onet.pl>

    oczywiście konsultanoci telefoniczni-chodzi o banki, sieci GSM itp.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-15 16:11:28
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    MoniJ napisał(a) w wiadomości: ...
    >oczywiście konsultanoci telefoniczni-chodzi o banki, sieci GSM itp.

    W jednym z banków 1500 PLN brutto za cały etat - zatrudniają na umowę o
    pracę, o dziwo.

    apple

  • 3. Data: 2003-09-16 07:20:56
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W jednym z banków 1500 PLN brutto za cały etat - zatrudniają na umowę o
    > pracę, o dziwo.

    ale generalnie chyba mniej.... mi kiedys proponowali 700 zl na reke (caly
    etat)... i zatrudniaja niestety glownie studentow (ze szczegolnym
    uwzglednieniem zaocznych..)

    pzdr.

    Karma.

  • 4. Data: 2003-09-16 08:42:12
    Od: Kratylos <k...@z...lodz.msk.pl>

    Użytkownik Karmakoma napisał:
> [...]
    >>

    > ale generalnie chyba mniej.... mi kiedys proponowali 700 zl na reke (caly
    > etat)... i zatrudniaja niestety glownie studentow (ze szczegolnym

    za;ezy od firmy, jesli dostaniesz umowe o prace to generalnie bedze
    wiecej jak na umowe zlecnie to malo :)

  • 5. Data: 2003-09-16 09:12:37
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Kratylos" <k...@z...lodz.msk.pl> napisał w
    wiadomości news:bk6id5$p2p$1@news.atman.pl...
    <ciach>
    > za;ezy od firmy, jesli dostaniesz umowe o prace to generalnie bedze
    > wiecej jak na umowe zlecnie to malo :)

    zabawne - z moich obserwacji do tej pory wynikaly przeciwne wnioski - jak
    praca na umowe o prace, to mniej placili... pewnie dlatego, ze to jednak
    wiekszy koszt dla pracodawcy.

    Karma.

  • 6. Data: 2003-09-16 21:11:16
    Od: "Adi" <a...@i...pl>

    > oczywiście konsultanoci telefoniczni-chodzi o banki, sieci GSM itp.

    w jednej z sieci GSM około 1300 - 1500 netto / cały etat (umowa zlecenie),
    no i tak średnio 1600 - 1800 netto przy umowie o pracę - bo zatrudniają na
    oba sposoby :).

    pozdrawiam