PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabiacie jawna lista

  • 21. Data: 2003-08-19 07:00:49
    Temat: Re: ile zarabiacie jawna lista
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Timemack" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhqklu$b0e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Znudzilo mi sie pracowanie na kogos i po 4 latach etatowej pracy od do
    > postanowilem na dobre zajac sie graniem na gieldach swiatowych i forexie.
    > Nie jest to prosta sprawa i nie polecam jej poczatkujacym. Ja uczylem sie
    > tego od 1992 roku, caly czas sie ucze ale mysle, ze warto bylo. Oprocz
    > dobrej kasy to swietna przygoda i styl zycia no i najwazniejsze sam jestes
    > sobie Panem, nie trzeba sluchac zadnego palanta za 1500 zl (netto).
    Polecam.

    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    > 36000 zl/m-c.

    Gratuluję. Ja tyle rocznie nie zarabiam :( Ale może kiedyś zmądrzeje i sam
    zacznę coś robić w kierunku lepszych zarobków.

    PawełW.

  • 22. Data: 2003-08-19 22:30:16
    Od: "JA" <J...@j...pl>

    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    > 36000 zl/m-c.
    ----------------------
    Dieter chyba na demo:)))))))))
    ochujales?????
    :))))))))))))))))))))))))))))))
    TY TO JESTES WARIAT
    JA

  • 23. Data: 2003-08-19 22:33:14
    Od: "Edge" <e...@h...pl>

    > Od gieldy nie ma podatku jeszcze
    --------------------
    oj....jak bedzie to niezle przybulisz od tych 36000 na
    miesiac:))))))))))))))))))

    pozdr
    EDGE

  • 24. Data: 2003-08-19 22:34:28
    Od: "Edge" <e...@h...pl>

    > Okolo 200000 obracam
    ---------------------------
    ...no no...taki z Ciebie ynwestor?
    a tak sie mizernie prezentujesz;)
    pochwal sie na wgpw.pl;)Dieterku

    pozdr
    EDGE

  • 25. Data: 2003-08-20 20:06:12
    Od: "Tomek" <s...@c...pl>

    > To cienko coś. Mnie srednia wychodzi 52500 EUR/m-

    I nadal masz darmowe konto na interi
    Chyba postawiłeś przecinek nie w tym miejscu