PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia tester oprogramowania?

  • 31. Data: 2002-10-31 06:48:29
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Premiere" <p...@t...pl> writes:

    > Bardziej niemiłe jest kłamanie!!!!!!!

    nie klamie.
    to, ze nie jest to klamstwo mozna latwo zweryfikowac.
    trzeba jednak chciec, zamiast bawic sie w pesonalne osobiste przytyki
    i gierki.

    nie podoba ci sie moja opinia i uwazasz ze jest nietrafna - ok. to
    jedno.

    usilujesz mnie skompromitowac zarzucajac mi klamstwo i konfabulacje -
    o, to juz jest proba znieslawienia.

    zdajesz sobie sprawe z roznicy?

    > Uważam, że pani Nina chciałaby pracować w sun microsystem i dlatego tak
    > bardzo ponosi ją fantazja. Patrzę na to z przymrużeniem oka. Chcę jednak

    ja tam pracuje od dwoch lat.
    napisz na nina.miller2sun.com

    (zastapic dwojke malpa)

    a odpowiem w sposob, jaki ustalimy tutaj. np. moze to byc slowo
    "dziumdzia".

    starczy?

    czy dalej mam sie bawic w udowadnianie rzeczy oczywistych?
    a moze mam jeszcze udowodnic, ze jestem kobieta a nie kosmita?

    albo, ze mowie a nie szczekam i ze maile pisze dziesiecioma palcami a
    nie dwoma pazurami na klawiaturze?

    nie badzmy smieszni.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 32. Data: 2002-10-31 06:49:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl> writes:

    > I tu sie mylisz - Nina pisze na pl.praca.dyskusje (z przerwami) od paru
    > lat. I jest osoba konkretna, rzeczowa, daleka od konfabulacji, lekko
    > zarozumiala. I o ile ja pamietam to wczesniej pracowala w firmie, ktora
    > Sun przejal.

    howgh.
    :)))

  • 33. Data: 2002-10-31 06:57:53
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jakub Zysnarski" <k...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > ta robota mnie CHOLERNIE nudziła. Bywało tak, że przez kilka dni nie miałem
    > co robic, bo czekałem na to, aż programista wprowadzi poprawki.
    > Zarabialem 2500 brutto (ok. 1700 na rękę). To było w sumie niewiele, o czym
    > mnie zatrudniając poinformowano - cóż, bank już wtedy miał kłopoty. Praca
    > godzinowa od 8 do 16. Ale to było niemal rok temu. Obecnie raczej możesz
    > mówić, że dostałeś sporo, jak Ci taką kwotę zaproponują na starcie. Tak więc
    > pchaj się w to jedynie wówczas, gdy naprawdę lubisz taką robotę. Nie jest to

    fakt, nie jest to tworcze w tym sensie jak pisanie programow.

    jednakowoz mozna na bolaczki podane tu przez ciebie w duzym stopniu
    zaradzic.

    duzo zalezy od twojej organizacji pracy i tego jak sie dogadasz z
    pracodawca.
    jesli przejdziesz przez jeden cykl testowania i zaraportujesz wszstkie
    bugi a potem masz 2-3 dni wolnego (bo czekasz na nastepna wersje
    oprogramowania z poprawkami) mozesz zczac automatyzowac swoja prace
    tj. pisac programy ktore beda testowac za ciebie.

    nie wszystko da sie zautomatyzowac rzecz jasna, ale zwykle duzo sie
    daje.
    wyjdziesz z pomyslem, napiszesz specyfikacje takich zautomatyzowanych
    testcases, napiszesz same testcases (oczywiscie to zalezy od wielkosci
    projektu ktorym sie zajmujesz, w duzych sie nie da tego zrobic w jedna
    osobe), zaprezentujesz swojemu szefowi: twoja inicatywa, wykazales
    sie, jest kamyczek do ogrodka zes mlody, zdolny, myslisz
    perspektywicznie i przyszlosciowo. sam plus.
    a to juz jest praca tworcza.

    zyski inne: zamiast zasuwac i robic wszystko manualnie, uruchamiasz
    program co robi to co ty, kolekcjonuje wyniki, ktore potem
    interpretujesz, raportujesz bugi etc.

    masz wiecej czasu wolnego przez to. mozesz robic inne rzeczy,
    niekoniecznie bezposrednio zwiazane z twoja praca, np. mozesz pojsc
    poplotkowac z atrakcyjna kolezanka z pracy :)
    albo pocztac newsy ;)))

  • 34. Data: 2002-11-03 21:36:06
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net>

    : > Bardziej niemiłe jest kłamanie!!!!!!!
    :
    : nie klamie.

    Dobrze. Nie kłamiesz, ale opowiadasz bajki. Hough...

    : nie badzmy smieszni.

    Życzę pani wszystkiego dobrego.

    Premiere (Alter)