PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia tester oprogramowania?

  • 21. Data: 2002-10-17 21:40:46
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: Michał Zaborowski <m...@w...pl>

    Maciej Mocart wrote:

    > Prosze o zakończenie tego niemerytoryczego pieprzenia !!!
    > Nic sie nie dowiedziałem. Taka pomoc...

    Warszawa - pewnie coś koło 2-3K brutto.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 22. Data: 2002-10-17 21:45:53
    Od: Michał Zaborowski <m...@w...pl>

    Ja niestety miałem dostęp od ogólnej sieci i pragnę
    stwierdzić, że jakoś nie dotarłem do rzadnych informacji.
    Ba nawet ping dla domeny 'ninka.net' zwraca 'unknown host'.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 23. Data: 2002-10-18 13:31:03
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > : pracuje od czterech lat jako software quality assurance, obecnie
    > : senior, dwa ostatnie lata w sun microsystems.

    > Przez internet trudno ustalić tożsamość drugiej osoby.

    Ja tam wierze.

    ;-)
    M.

  • 24. Data: 2002-10-18 15:29:44
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Alter <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > : > A co to są białe i czarne skrzynki? Kreuje się pani na eksperta
    > : > informatycznego. Czy mogę zapytać, czy ma pani w tej dziedzienie jakieś
    > : > kwalifikacje?
    > :
    > : tak.
    > : pracuje od czterech lat jako software quality assurance, obecnie
    > : senior, dwa ostatnie lata w sun microsystems.
    > :
    > : zyczy pan sobie moje cv?
    >
    > Przez internet trudno ustalić tożsamość drugiej osoby.
    >

    > Prowokowanie wulgarnymi słowami jest nie mile widziane na usenecie. Proszę

    Dociekanie tożsamości drugiej osoby na usenecie również nie jest mile
    widziane. Nawet jeśli szanowny kolega ustali tę tożsamość, to niech to
    zachowa to dla siebie.

    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2002-10-30 08:24:08
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <c...@c...ninka.net>

    : > Co nie
    : > oznacza, że pani pracowała w "sun microsystems". Zbyt małe
    : > prawdopodobieństwo jest na to, aby pani wypowiedź była wiarygodna.
    :
    : bardzo latwo mozesz sie przekonac, ze ciagle tam pracuje:
    :
    :
    : 1. jesli masz kogos znajomego w sunie, to popros niech sprawdzi w
    : namefinder.org
    : (to taka wewnetrzna baza danych w sunie dostepna tylko dla
    : pracownikow)
    :
    : pod moim naziwskiem beda wszystkie informacje, lacznie z telefonem i
    : nawet moim zdajeciem.
    : to zdjecie mozna sobie porownac z tymi co sa na mojej stronie.
    :
    : starczy?

    Proszę zejść z chmur na ziemie. Wszystkie informacje, które pani podała:
    nazwisko, telefon, zdjęcie zapewne figurują w tej wewnętrznej bazie, lecz z
    dużym prawdopodobieństwem to nie jest pani osoba. Oczywiście jestem w stanie
    akceptować panią jako znawcę tematu(troszkę jak eksperta), lecz proszę
    przyhamować :-))) i być bardziej realna w odbiorze. :-PPPP

    : > Prowokowanie wulgarnymi słowami jest nie mile widziane na usenecie.
    Proszę
    : > zmienić adres e-mail.
    :
    : jesli ci sie moj adres nie podoba, wrzuc mnie sobie do kill-file i
    : koniec dyskusji.

    Wrzucenie do kill-filu powoduje bałagan w wątkach. Część cytatów z pani
    wypowiedzi może zostawać w cytowanych postach. Prościej jest zaniechać
    prowokowania, lecz to pani decyduje.

    : na dalsze zaczepki nie bede odpowiadac.

    :-))))))))))))))))))))

    --
    |-?Różnorodność, czyni ludzi bogatszymi?-|

  • 26. Data: 2002-10-30 08:27:16
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    :
[...]
    : ;-)
    : M.

    Konformista. Proszę częściej odwoływać się do własnego rozumu.

  • 27. Data: 2002-10-30 08:53:57
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    : Alter <p...@t...pl> napisał(a):
    :
    : > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w
    wiadomości
    : > news:m265w45zc3.fsf@pierdol.ninka.net...
    : > : "Alter" <p...@t...pl> writes:
    : > :
    : > :
[...]
    : >
[...]

    Bardziej niemiłe jest kłamanie!!!!!!!
    Uważam, że pani Nina chciałaby pracować w sun microsystem i dlatego tak
    bardzo ponosi ją fantazja. Patrzę na to z przymrużeniem oka. Chcę jednak
    zapewnić, że każdą fachową wypowiedź, o ile jest wypowiedziana bez
    nadmiernej prowokacji, jestem w stanie zaakceptować i poprzeć (patrz black i
    white box).

    Słowo na przyszłość. Lubię, jak autorytety (niekoniecznie odnośni się to do
    pani Niny) przyznają się do swoich błędów. Podoba mi się ich wiedza,
    otwartość na świat, pobudzają mnie do myślenia, z reguły są oczytani i
    przedisębiorczy. Daleko mi do nich ;P, więc są dla mnie interesująco
    abstrakcyjnie niedostępni.

    Dziękuje za pozdrowienia
    Mirosław Z.

    ps.
    Jeśli to możliwe, nie chcę zbyt długo wydłużać tego tematu.
    Jestem rozsądny i możliwy jest kompromis.

  • 28. Data: 2002-10-30 15:16:57
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    > Bardziej niemiłe jest kłamanie!!!!!!!
    > Uważam, że pani Nina chciałaby pracować w sun microsystem i dlatego tak
    > bardzo ponosi ją fantazja.
    I tu sie mylisz - Nina pisze na pl.praca.dyskusje (z przerwami) od paru
    lat. I jest osoba konkretna, rzeczowa, daleka od konfabulacji, lekko
    zarozumiala. I o ile ja pamietam to wczesniej pracowala w firmie, ktora
    Sun przejal.

    Pozdrawiam
    D.

  • 29. Data: 2002-10-30 18:09:55
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz"

[...]

    Czy się myle? Ufam temu co najbardziej wiarygodne! Zostało mi z brydża. :-P
    Oki, być może pani Nina pracowała w tej firmie, nie twierdze kategorycznie,
    że tak nie
    było. Mnie bardziej interesuje fachowosc :-) ludzi, niz to kto gdzie
    pracował. Lubie podazac za tym, ktory wie. :-)))

    Pozdrawiam - Mirek

  • 30. Data: 2002-10-30 18:30:03
    Od: "Jakub Zysnarski" <k...@N...gazeta.pl>

    Michał Zaborowski <m...@w...pl> napisał(a):

    > Warszawa - pewnie coś koło 2-3K brutto.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Michał Zaborowski (TeXXaS)

    Na początku swojej "kariery", jakiś rok temu, pracowałem w Centrali pewnego
    banku w Poznaniu, testując aplikacje bankowe, które bank tworzył sam dla
    siebie. Testowanie polegało głównie na sprawdzaniu funkcjonalności programu,
    czyli jego działania od strony użytkownika, bez wgryzania się w kod.
    Niestety, po 3 miesiącach mnie zwolnili, gdyż nie potrafiłem ukryć tego, że
    ta robota mnie CHOLERNIE nudziła. Bywało tak, że przez kilka dni nie miałem
    co robic, bo czekałem na to, aż programista wprowadzi poprawki.
    Zarabialem 2500 brutto (ok. 1700 na rękę). To było w sumie niewiele, o czym
    mnie zatrudniając poinformowano - cóż, bank już wtedy miał kłopoty. Praca
    godzinowa od 8 do 16. Ale to było niemal rok temu. Obecnie raczej możesz
    mówić, że dostałeś sporo, jak Ci taką kwotę zaproponują na starcie. Tak więc
    pchaj się w to jedynie wówczas, gdy naprawdę lubisz taką robotę. Nie jest to
    bowiem nic twórczego :(

    Pozdrawiam
    Jakub