PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia tester oprogramowania?

  • 11. Data: 2002-10-13 14:23:12
    Temat: Re: ile zarabia tester oprogramowania?
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    : > witam
    : > pytanie jak w temacie?
    : > Jestem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną nie wiem jeszcze czy to ma
    być p
    : > ełny etat czy dorywczo.
    :
    : tester oprogramowania: gdzie? w jakim kraju? w jakiej firmie?
    :
    : co ma testowac - jakie oprogramowanie? na jakim poziomie? co ma
    : wchodzic w sklad jego obowiazkow?
    :
    : tylko testowanie (i jakie, black box, white box? usbility? cos
    : jeszcze?)

    A co to są białe i czarne skrzynki? Kreuje się pani na eksperta
    informatycznego. Czy mogę zapytać, czy ma pani w tej dziedzienie jakieś
    kwalifikacje?

    Proszę zmienić e-mail, ponieważ jest prowokujący do sprzeczki.

    Mirosław Zawislan

  • 12. Data: 2002-10-15 00:18:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Alter" <p...@t...pl> writes:

    > A co to są białe i czarne skrzynki? Kreuje się pani na eksperta
    > informatycznego. Czy mogę zapytać, czy ma pani w tej dziedzienie jakieś
    > kwalifikacje?

    tak.
    pracuje od czterech lat jako software quality assurance, obecnie
    senior, dwa ostatnie lata w sun microsystems.

    zyczy pan sobie moje cv? dokladne wyjasnienie obu podanych wyzej
    terminow, czy ten mail to byl tak tylko niedowiarkowo-zaczepnie, byle
    sie do czegos przyczepic?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 13. Data: 2002-10-15 07:09:04
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > pracuje od czterech lat jako software quality assurance, obecnie
    > senior, dwa ostatnie lata w sun microsystems.

    Jestem pod wrazeniem i podziwiam, ale...
    czy nie jest dla kobiety troche deprymujacy tytul "senior" ?
    U mnie w firmie jedna z programistek z malym entuzjazmem podeszla do
    propozycji uzyskania tytulu "starszej programistki".

    ;-)
    M.

  • 14. Data: 2002-10-15 08:13:24
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> writes:

    > czy nie jest dla kobiety troche deprymujacy tytul "senior" ?
    > U mnie w firmie jedna z programistek z malym entuzjazmem podeszla do
    > propozycji uzyskania tytulu "starszej programistki".

    uwazam, ze przesadza. to po prostu tytul jak kazdy inny.
    na polski sie tlumaczy tak sobie...

    ja tam w kazdym razie nie mam negatywnych skojarzen... tym bardziej,
    ze za tym tytulem ida realne profity ;)

  • 15. Data: 2002-10-15 12:32:27
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam,

    ale Wy sie czepiacie. Dziewczyna chciala tylko pomoc a Wy wjezdzacie na nia, ze
    sie wychwala gdzie pracuje. (choc dopiero to napisala na Wasze niemalze
    zadanie. Jak byscie nie zauwazyli to wlasnie bylo na tej grupie kupe watkow
    dotyczacych pracy za granica !
    Przynajmniej w jakis sposob chciala pomoc a Wy zamiast pomoc to wysylacie po
    prostu spam (ze niby ona taka chwalipieta) bo Wam w oczy kuje to, ze ona siedzi
    w stanach a Wy nie. Typowe, nie raz sie juz z tym spotkalem.

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 16. Data: 2002-10-15 14:20:08
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Nie żebym się czepiała...
    W Polsce niekoniecznie są same firmy polskie... Zdarzają się również
    zagraniczne....
    ;))

  • 17. Data: 2002-10-15 20:35:30
    Od: "Maciej Mocart" <m...@w...pl>

    Maciej Mocart <m...@w...pl> wrote in message
    > witam

    Prosze o zakończenie tego niemerytoryczego pieprzenia !!!
    Nic sie nie dowiedziałem. Taka pomoc...

  • 18. Data: 2002-10-17 14:13:03
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    : "Alter" <p...@t...pl> writes:
    :
    :
[...]

    Przez internet trudno ustalić tożsamość drugiej osoby.

    : dokladne wyjasnienie obu podanych wyzej terminow

    Przyznaje, że ma pani racje co do testów typu white box(strukturalne) od
    'structural test' i black box(funkcjonalne) od 'functional test'. Co nie
    oznacza, że pani pracowała w "sun microsystems". Zbyt małe
    prawdopodobieństwo jest na to, aby pani wypowiedź była wiarygodna.

    Dla zainteresowanych na marginesie dodam, że są jeszcze testy statyczne:
    formalne (rzadko stosowane) i nieformalne(śledzenie programu, szukanie
    typowych błędów)..

    , czy ten mail to byl tak tylko niedowiarkowo-zaczepnie, byle
    : sie do czegos przyczepic?

    Prowokowanie wulgarnymi słowami jest nie mile widziane na usenecie. Proszę
    zmienić adres e-mail.

    Mirek

  • 19. Data: 2002-10-17 21:32:48
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Alter" <p...@t...pl> writes:

> [...]
    > oznacza, że pani pracowała w "sun microsystems". Zbyt małe
    > prawdopodobieństwo jest na to, aby pani wypowiedź była wiarygodna.

    bardzo latwo mozesz sie przekonac, ze ciagle tam pracuje:

    1. jesli masz kogos znajomego w sunie, to popros niech sprawdzi w
    namefinder.org
    (to taka wewnetrzna baza danych w sunie dostepna tylko dla
    pracownikow)

    pod moim naziwskiem beda wszystkie informacje, lacznie z telefonem i
    nawet moim zdajeciem.
    to zdjecie mozna sobie porownac z tymi co sa na mojej stronie.

    starczy?

    > Prowokowanie wulgarnymi słowami jest nie mile widziane na usenecie. Proszę
    > zmienić adres e-mail.

    jesli ci sie moj adres nie podoba, wrzuc mnie sobie do kill-file i
    koniec dyskusji.

    na dalsze zaczepki nie bede odpowiadac.

  • 20. Data: 2002-10-17 21:34:12
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) writes:

> [...]
    > namefinder.org
    > (to taka wewnetrzna baza danych w sunie dostepna tylko dla

    ups.
    namefinder.eng mialo byc.