PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia nauczyciel?

  • 1. Data: 2009-07-22 16:51:08
    Temat: ile zarabia nauczyciel?
    Od: "Anna " <a...@g...pl>

    Witam, mam pytanie orientuje się ktoś ile zarabia nauczyciel stażysta z mgr i
    przygotowaniem pedagogicznym? z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2009-07-22 17:14:06
    Temat: Re: ile zarabia nauczyciel?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h47g1s$1d$1@inews.gazeta.pl Anna
    <a...@g...pl> pisze:

    > Witam, mam pytanie orientuje się ktoś ile zarabia nauczyciel stażysta z
    > mgr i przygotowaniem pedagogicznym? z góry dzięki za odpowiedź
    Google padło?
    Zarabia to brzmi nieco przesadnie, ale skoro już, to:
    - od stycznia 2009 1815 zł,
    - od września (być może) 1906 zł
    Naturalnie brutto i za pełny wymiar czasu pracy.
    http://42.pl/u/1IeA

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-07-25 07:26:25
    Od: Agnieszka <g...@g...com>

    On 22 Lip, 19:14, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:h47g1s$1d$1@inews.gazeta.plAnna

    > Google padło?
    > Zarabia to brzmi nieco przesadnie, ale skoro już, to:
> [...]

    Z tym, że pełen etat to 18 godziny tygodniowo.

  • 4. Data: 2009-07-25 14:00:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    i.googlegroups.com
    Agnieszka <g...@g...com> pisze:

    > Z tym, że pełen etat to 18 godziny tygodniowo.
    Proponuję nie pisać bredni.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-07-25 15:43:23
    Od: Agnieszka <g...@g...com>

    On 25 Lip, 16:00, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:a9fe47fe-1aa2-4e7c-8457-297a4f0a6593@
    q11g2000yqi.googlegroups.com

    > Proponuję nie pisać bredni.
    >
    > --
    > Jotte

    Czas pracy to 40 godz. tygodniowo, na który składają się:
    - zajęcia obowiązkowe w zalezności od stanowiska, na którym sie jest
    zatrudniomym zgodnie z art 42 ust 3 KN (czyli tzw. pensum)
    - inne czynności i zajęcia wynikające z zadań statutowych szkoły, ze
    szczególnym uwzględnieniem zajęć opiekuńczych i wychowawczych
    wynikających z potrzeb i zainteresowań uczniów
    - zajęcia i czynności związane z przygotowaniem się do zajęć,
    samokształceniem i doskonaleniem zawodowym.

    Pełny etat liczy się przyjmując, że skoro ktoś jest zatrudniony na
    całości pensum określonym w art 42 ust 3 KN czyli w pełnym wymiarze
    np. 18/18

  • 6. Data: 2009-07-25 15:58:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    s.googlegroups.com
    Agnieszka <g...@g...com> pisze:

    > Czas pracy to 40 godz. tygodniowo
    Nieprawda. Kolejna bzdura.

    > na który składają się:
    Cut.
    Znam KN.

    > Pełny etat liczy się przyjmując, że skoro ktoś jest zatrudniony na
    > całości pensum określonym w art 42 ust 3 KN czyli w pełnym wymiarze
    > np. 18/18
    Ponownie doradzam rezygnację z pisania bredni.
    Cytowanie KN to żadna sztuka, każdy może sam przeczytać.
    Najlepiej ze zrozumieniem, czego życzę.
    A jeszcze lepiej znać się choć trochę na materii, w której głos się zabiera.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2009-07-25 17:35:02
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.koncowke.albo.napisz.na.grupe>

    Jotte pisze:
> [...]
    > Najlepiej ze zrozumieniem, czego życzę.
    > A jeszcze lepiej znać się choć trochę na materii, w której głos się

    więc prosimy o poprawienie

    --
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 8. Data: 2009-07-25 17:52:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h4fgdm$lmj$1@mx1.internetia.pl Matt Z
    <m...@o...pl.usun.koncowke.albo.napisz.na.grupe> pisze:

    > więc prosimy o poprawienie
    Pytaj śmiało, chętnie odpowiem.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2009-07-26 12:27:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Pytaj śmiało, chętnie odpowiem.

    Czyżbyś był nauczycielem?
    Jeżeli tak, to czy w ten sam sposób prowadzisz lekcje ze swoimi uczniami?

  • 10. Data: 2009-07-26 13:35:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Anna " napisała:
    > Witam, mam pytanie orientuje się ktoś ile zarabia nauczyciel stażysta z
    > mgr i
    > przygotowaniem pedagogicznym?

    stanowczo za dużo!!!!:O(