PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile można zażyczyć sobie za zrobienie sklepu internetowego ?

  • 1. Data: 2004-09-04 18:22:51
    Temat: ile można zażyczyć sobie za zrobienie sklepu internetowego ?
    Od: "Marcin St." <n...@g...pl>

    Chciałbym zrobić znajomym sklep internetowy ale nie mam pojęcia ile można
    sobie zato zażyczyć ?
    pisze kod PHP i projektuje baze danych, grafiki się nie podjołem
    mie mam większego doświadczenia.

    Prosze o jakiś link to wycen takich prac i jakiś opisów

    Marcin St.

    PS: Prosze nie pisać że to NTG bo na gropie pl.comp.lang.php napewno bym
    dostał komunikat "NTG napisz pytanie na pl.praca.dyskusje" ;)

  • 2. Data: 2004-09-04 18:34:26
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Najprosciej dac ogloszenie na p.p.o ze szukasz kogos do
    zrobienia sklepu <tu podajesz zakres prac jakie masz do
    wykonania> i napisac, ze oczekujesz konkretnych ofert
    z wycena oraz, ze odezwiesz sie tylko do wybranych
    <oczywiscie nie odezwiesz sie do nikogo> :P
    A tak powaznie, to z tego co slyszalem, ludzie robia takie
    sklepy nawet po 100 zl, znaczy sie maja juz swoj gotowy
    skrypt i modyfikuja tylko do zyczen klienta. Piszac cos
    takiego od zera, specjalnie dla tego klienta, nigdy nie bedziesz
    konkurencyjny wobec wspomnianych ofert (no chyba ze cenisz
    swoja prace jeszcze nizej)...

    Piotr

  • 3. Data: 2004-09-04 18:57:21
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "Marcin St." <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym zrobić znajomym sklep internetowy ale nie mam pojęcia ile można
    > sobie zato zażyczyć ?
    > pisze kod PHP i projektuje baze danych, grafiki się nie podjołem
    > mie mam większego doświadczenia.

    Ogolnie cena za sklep to od 1500 w gore, grafike wycenia sie osobno.
    Absolutne minimum to jakies 800 zl (zeby nie psuc rynku). Teraz zastanow sie
    jak bardzo lubisz tych znajomych i ile im mozesz spuscic z ceny ;)
    Aha, jak mowi osoba robiaca sklepy internetowe niemal na codzien (nie ja ;)
    przygotuj sie na to ze i tak znajda sobie kogos tanszego ;)

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2004-09-04 21:38:56
    Od: Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org>

    On 2004-09-04, Asia Witek <asiek@_USUNTO_bcx.pl> wrote:

> [...]
    > Aha, jak mowi osoba robiaca sklepy internetowe niemal na codzien (nie ja ;)
    > przygotuj sie na to ze i tak znajda sobie kogos tanszego ;)

    Chciałbym sprzedać swój sklep za choćby 1000zł. Rynek jest już w tej chwili
    przez osCommerce zepsuty :(

    --
    _ <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
    ( ` <= GG#2113900 => <======= Imagination is more important =================>

  • 5. Data: 2004-09-05 10:51:35
    Od: "Marek Łukowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał Kowalczuk <s...@b...eu.org> napisał(a):

    > Chciałbym sprzedać swój sklep za choćby 1000zł. Rynek jest już w tej chwili
    > przez osCommerce zepsuty :(

    Zrobiłem właśnie coś a'la demo sklepu internetowego w celu poszukiwania
    pracy gdyż nie mam portfolio i tak się rozglądałem... wiele firm oferuje
    właśnie wypasione sklepy za cene 1000zł .. ale tak zobaczyć to bliżej to
    poprzerabiany oscommerce albo phpshop... a wiadomo z takimi gotowcami to
    można sobie z ceną schodzić bo i tak ilość włożonej pracy jest minimalna