PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna sobie zyczyc za przepakowywanie i adresowanie kopert ?

  • 1. Data: 2008-02-26 15:25:15
    Temat: ile mozna sobie zyczyc za przepakowywanie i adresowanie kopert ?
    Od: "Batman" <batman@(niepotrzebne)op.pl>

    Witam
    interesuje mnie , moze ktos sie spotkal z czyms takim
    nie jsest to chalupnictwo
    poprostu znajomy nie wyrabia z wysylaniem kopert i chce zebym mu pomogl
    ile mozna sobie zyczyc od sztuki ? koperty i znaczki pokrywa
    ja bym tylko wkladal rzeczy do koperty , adresowal i wysylal

    batman@(niepotrzebne)op.pl

  • 2. Data: 2008-02-26 19:34:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 26 Feb 2008 16:25:15 +0100, Batman napisał(a):

> [...]
    > ile mozna sobie zyczyc od sztuki ? koperty i znaczki pokrywa
    > ja bym tylko wkladal rzeczy do koperty , adresowal i wysylal

    Zrób test, pakuj i adresuj starannie koperty przez godzinę, policz ile
    zrobiłeś.
    Potem podziel ilość tych kopert przez stawkę godzinową, która
    satysfakcjonowała by Cię w ramach wynagrodzenia za pracę, dodaj podatki i
    wychodzi ile kosztuje jedna koperta.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-02-26 20:01:15
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > ile mozna sobie zyczyc od sztuki ? koperty i znaczki pokrywa
    > ja bym tylko wkladal rzeczy do koperty , adresowal i wysylal

    pare lat temu bralem 100 zł za 200-250 kopert:)
    robota dorywcza raz na miesiac:)

    --
    pzdr
    piotrek