PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile godzna pracy informatyka?

  • 1. Data: 2003-11-16 23:10:46
    Temat: ile godzna pracy informatyka?
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Witam, na ile wycenić godzinę pracy informatyka wezwanego w niedziele do
    awari serwera? W niemczech wiem jakie są stawki może mi ktoś podpowiedzieć
    jakie w Polsce? Prosiłbym o dwa warianty cena taka bardzo realna oraz cena
    przy założeniu że pracujemy dla dużej firmy. Zaznaczam że nie chodzi o prace
    studenta tylko normalnego informatyka znającego się na fachu więc prosze nie
    podawać rozliczeń w piwie :)) Z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam
    :)

  • 2. Data: 2003-11-16 23:18:16
    Temat: Re: ile godzna pracy informatyka?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > podawać rozliczeń w piwie :)) Z góry dzięki za pomoc

    takie doświadczenie i takie pytanie ??

    moja odpowiedź na pytanie "za ile" jest tak samo prosta jak pytanie.
    a brzmi - na ile się cenisz, na ile skuteczne były twoje działania, ile
    firma zyskała dzięki twojemu działaniu.
    możesz to zrobić za 2 stówki. Możesz i za 5000. W zależności ile
    zleceniodawca jest w stanie zapłacić.

    pozdr
    gromax

  • 3. Data: 2003-11-16 23:24:42
    Temat: Odp: ile godzna pracy informatyka?
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > takie doświadczenie i takie pytanie ??
    To nie o mnie chodzi :) dzieki

    pozdr
    :)

  • 4. Data: 2003-11-17 09:04:47
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    > Witam, na ile wycenić godzinę pracy informatyka wezwanego w niedziele do
    > awari serwera?
    [ciach]

    2x stawka godzinowa z dnia powszedniego + dojazd

    > przy założeniu że pracujemy dla dużej firmy.

    j.w. + np 50PLN

    Ale tak na prawde zalezy - zgadzam sie z argumentacja gromaxa.. Poza tym
    moje wyliczenia sa tylko przykladowe i na pewno nie zdadza egzaminu jesli
    stawka godzinowa w dzien powszedni < 30zl (choc jesli to jest "normalny
    informatyk znający się na fachu" to z pewnoscia nie bierze tylko 30zl/h).

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 5. Data: 2003-11-17 21:39:06
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Matrix bierze jakieś 200 PLN, "normalnie" liczy się koło
    100 PLN. Ceny brutto, Warszawa. Trzeba liczyć, że ten kto
    robi nawet 50PLN z tego może nie dostać...

    Tyle tytułem orientacji. Oczywiście, można dyskutować, się
    spierać, ale chyba chodzi o konkret. Polecam przejrzenie serwisów
    internetowych - cenniki też są.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 6. Data: 2003-11-18 08:49:52
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    To zależy czy to jest serwer SAP/R3 czy MySQL na Linuxie

  • 7. Data: 2003-11-18 12:52:00
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Ja rok czasu pracowlam w centrum sieciowym,nie zajmowalm sie co prawda
    informatyka tylko garfika ale koledzy -informatycy jak i ja robilismy
    WIELKIE nadgodziny i niedziele tez,za nic:)
    Jak pracujesz w duzej firmie...sami powinni ci zaproponowac.
    Jak sie nie myle w niedziele placi sie setki...